کد خبر : 1922995 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 11:10 | 29.7K بازدید | 5 دیدگاه

پورقاز از آل کثیر هم جنجالی تر بود!

پنالتی عزت پورقاز در بازی گل گهر و هوادار لحظاتی جنجالی را در ورزشگاه دستگردی تهران رقم زد.

پورقاز از  آل کثیر هم جنجالی تر بود!

به گزارش "ورزش سه"، در روزی که همه توجهات به دربی صدم پایتخت معطوف شده بود و بازی هوادار و گل‌گهر در ورزشگاه دستگردی پخش زنده نداشت، لحظاتی جنجالی در نیمه اول بازی رخ داد و فضا ملتهب شده بود.

در نیمه نخست هوادار فرصت پیدا کرد که از روی نقطه پنالتی به گل دست پیدا کند و طبق معمول عزت پورقاز پشت توپ ایستاد. ضربه کاپیتان هوادار توسط محسن فروزان مهار شد اما کمک داور پرچم زد و به دلیل جلو آمدن گلر گل‌گهر دستور به تکرار پنالتی داد. این سناریو در ضربه دوم هم تکرار شد و فروزان که بار دیگر دست پورقاز را خوانده بود باور نمی‌کرد کمک داور بتز هم دستور به  تکرار بدهد.

1856343

در این لحظات تنش و اعتراض به میثم حیدری و کمکش از سوی گل‌گهری‌ها به اوج خود رسید اما پورقاز ضربه سوم خود را بالاخره به گل تبدیل کرد. درحالی که هواداری‌ها مشغول برپایی جشن شادی بودند، بازیکنان گل‌گهر به شدت از تصمیمات کمک داور عصبی شده بودند و این موضوع باعث شد الهویی تیمش را کنار خط جمع کند و پس از چند دقیقه بازی به جریان افتاد.

این صحنه‌ها از گل و خوشحالی عیسی آل‌کثیر در دربی نیز بیشتر حواشی و تنش ایجاد کرد اما جالب اینکه در نهایت سرمربی گل‌گهر از تصمیمات کمک داور دفاع کرد.

1856344

دیدگاه‌ها