کد خبر : 1922999 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 11:26 | 10.2K بازدید | 17 دیدگاه

چمن یادگار مناسب تیم خمس نیست؛

گلزن تراکتور: امیدوارم آقای گل از ما باشد

محمد قنبری دروازه پیکان را خیلی به موقع باز کرد هم عامل برد تیمش شد و هم تراکتور به رده چهارمی رسید.

گلزن تراکتور: امیدوارم آقای گل از ما باشد

به گزارش ورزش سه، تراکتور با گل محمد قنبری پیکان را از پیش رو برداشت تا به روند خوب خود ادامه دهد. محمد قنبری در این مورد به خبرنگار ما گفت: بازی تقریباً به سود تراکتور یک طرفه بود و توانستیم با قدرت حفظ توپی که داریم طبق معمول مالکیت توپ را داشته باشیم و طبق تأکید همیشگی آقای خمس با آرامش کار کردیم و پیروز میدان شدیم و البته که به تیم دونده و جوان پیکان هم تبریک می‌گویم چرا که خیلی خوب کار کردند.

او در مورد گل سه امتیازی اش ادامه داد: خدا را شکر با تلاش سایر بازیکنان این گل به ثمر رسید و یک گل تاکتیکی بود و نمی‌توانم بگویم گل من بوده و به نظرم در کل ۱۰ درصد کار را من انجام دادم و مابقی ثمره تلاش بچه‌ها بود که در نهایت توانستم روی پاس زیبای ابوالفضل رزاق‌پور یک گل ۳ امتیازی بزنم. خدا را شکر تا به امروز فصل خوبی بوده و من هم نهایت تلاشم را می‌کنم در هر بازی صد درصد توانم را بگذارم تا نمایش خوبی داشته باشم و به تیم کمک کنم.

این بازیکن در مورد جو یادگار امام تبریز عنوان کرد: جو ورزشگاه یادگار وصف ناشدنی است و من مخصوصاً در بازی سپاهان فضایی را تجربه کردم که نمی‌توانم توصیف کنم و البته در بازی با پیکان هم هواداران ۹۰ دقیقه حمایت کردند و تشویق‌مان کردند و این ۳ امتیاز را مدیون تک‌تک تماشاگران هستیم.

قنبری در مورد کیفیت چمن توضیح داد: ورزشگاه یادگار امام مناسب سبک بازی مدنظر آقای خمس نیست و کیفیت مطلوبی ندارد ولی با این شرایط باز هم امروز بازی خوب و زیبایی به نمایش گذاشتیم و روی زمین عالی کار کردیم و امیدوارم شرایط ورزشگاه بهتر شود تا بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

1855812

او در مورد شوتی که زد و مظاهری مهار کرد گفت: بله شوت بسیار خوبی بود و قدرت و زاویه مناسبی هم داشت اما در نهایت گلر پیکان توانست توپ را مهار کند و اتفاقاتی از این قبیل جزیی از فوتبال است.

بازیکن تراکتور در خصوص جو آب و هوایی نظرش را اینگونه بیان کرد: نیمه اول شرایط جوی خوب بود و نمایش زیبایی ارائه دادیم اما در نیمه دوم باراش باران و وزش باد شدید بازی خراب شد و به نظرم شرایط جوی باعث شد نتوانیم مثل نیمه اول کار کنیم.

وی در مورد جایگاهشان در جدول گفت: خدا را شکر به رده چهارم صعود کردیم و امیدوارم همین رتبه را با همت بچه‌ها و حمایت هواداران تا پایان فصل حفظ کنیم.

قنبری در خصوص بازی کنار اسدی و عباس زاده افزود: من افتخار می‌کنم در کنار محمد عباس‌زاده و رضا اسدی که جز مهاجمان برتر فوتبال ایران و آقای فعلی لیگ هستند، بازی می‌کنم و انشالله که این رقابت خوبی که دارند را ادامه بدهند چرا که به تیم کمک می‌شود و در نهایت امیدوارم آقای گل از تراکتور باشد و برای این دو نفر آرزوی موفقیت دارم.

دیدگاه‌ها