کد خبر : 1923000 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 11:28 | 36.9K بازدید | 7 دیدگاه

دستمزد خیره‌کننده چلسی برای حفظ ستاره ناراضی

تاد بوهلی، مالک باشگاه چلسی با میسون مونت گفتگویی مستقیم انجام داد تا او را برای ماندن در این تیم مجاب کند.

دستمزد خیره‌کننده چلسی برای حفظ ستاره ناراضی

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه چلسی تمام تلاش خود را می‌کند تا میسون مونت هافبک 24 ساله را در این تیم نگه دارد.

قرارداد مونت با چلسی در تابستان 2024 به پایان می‌رسد و از لیورپول به عنوان جدی ترین مشتری او یاد می‌شود. یورگن کلوپ، سرمربی قرمزها خواهان تقویت خط هافبک تیمش بوده و از این رو، هافبک انگلیسی چلسی را زیر نظر دارد.

دیوید اورنشتاین، خبرنگار مطرح انگلیسی خبر داد که روز جمعه، تاد بولی و میسون مونت گفتگوی مستقیمی با یکدیگر داشته و مالک چلسی در خصوص تمایلش برای حفظ او صحبت کرده است. این گفتگو یک تحول مثبت میان طرفین تفسیر شده و با وجود اینکه هنوز چیزی قطعی نشده، اما به نظر می‌رسد ماندن هافبک 24 ساله در جمع آبی پوشان دور از ذهن نیست.

1856349

مونت که در فصول گذشته یکی از بهترین بازیکنان چلسی بود، در فصل جاری بیشتر یک نیمکت‌نشین بوده و تنها سه گل به ثمر رسانده است. روند مذاکرات چلسی با میسون مونت بر سر تمدید قرارداد این بازیکن، با شکست روبرو شده بود چرا که ستاره انگلیسی گفته پیشنهاد دستمزدی که به او ارائه شده، از سایر هم تیمی‌هایش کمتر است و او خواستار دریافت مبلغ بیشتری است. او در حال حاضر 80 هزار پوند در هفته دستمزد می‌گیرد و خواهان مبلغی حدود 200 الی 300 هزار پوند در هفته برای تمدید قراردادش است.

اختلافات اخیر بر سر تمدید قرارداد موجب شده بود تا تیم‌های مختلفی به جذب او علاقه نشان دهند. اخیرا در خصوص تمایل میکل آرتتا برای جذب مونت صحبت شده بود چرا که سرمربی آرسنال قصد تقویت تیمش برای فصل آینده را دارد. علاوه بر آرسنال، لیورپول، نیوکاسل، منچسترسیتی و منچستریونایتد خواهان جذب این ملی‌پوش ۲۴ ساله انگلیسی هستند.

دیدگاه‌ها