کد خبر : 1923001 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 11:30 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

الهویی: باید بازیکنانم را آرام می‌کردم؛

تیمم را از زمین بیرون نمی‌کشم حتی در این صحنه!

گل‌گهر در شرایطی مقابل هوادار متوقف شد، که این مسابقه حواشی خاص خود را داشت.

تیمم را از زمین بیرون نمی‌کشم حتی در این صحنه!

به گزارش "ورزش‌سه،" پیروزی تراکتور مقابل پیکان در تبریز سبب شده بود تا رتبه چهارمی سرمه‌ای پوشان سیرجانی از دست برود و آنها مصاف با عطش زیادی برای پیروزی مقابل شاگردان ساکت الهامی وارد زمین شده بودند، اما در جریان این مسابقه اتفاقاتی رخ داد که حسابی آنها را به نقطه جوش رساند.

نقطه عطف این مسابقه پنالتی‌ای بود که داور مسابقه به سود تیم فوتبال هوادار در دقیقه 30 نیمه اول اعلام کرد؛ جایی که اعضای تیم فوتبال گل‌گهر معتقد بودند که بازیکن تیم حریف تمارض کرده و به نوعی داور را مجبور به گرفتن این پنالتی کرده است. اما اتفاقات دیگری هم در راه بودند.

1856362

در واقع عزت پورقاز برای رساندن این توپ به دروازه سه مرتبه پشت سر هم پنالتی زد، تا درنهایت داور به نشانه قبول شدن گل نقطه وسط زمین را نشان بدهد. پیش از گل شدن ضربه سوم این مدافع، محسن فروزان موفق شده بود دو مرتبه پیاپی پنالتی مدافع باتجربه هوادار را درست تشخیص بدهد و مهار کند، اما کمک داور مسابقه به دلیل جدا شدن پاهایش از روی خط پیش از ضربه، دستور به تکرار ضربه داد.

درنهایت وقتی ضربه پورقاز به گل نشست، سعید الهویی برای دقایقی شاگردانش را به کنار خط فراخواند و درباره دلیل این تصمیم در کنفرانس خبری اینطور توضیح داد: «ما شخصیت تیمی‌مان را در بازی‌های قبل نشان دادیم. وقتی جلو بودیم نه وقت تلف کردیم و نه خودمان را زمین زدیم. از این ابزارها برای کسب سه امتیاز استفاده نکردیم. امروز در آن سه، چهار دقیقه‌ای که تیم را بیرون آوردم فقط هدفم این بود تیم را آرام کنم چون احساس می‌کردم ممکن است بازیکن ما روی عصبانیت کارت قرمز بگیرد. مجبور بودم برای آرام کردن بازیکنان تیم را چند دقیقه لب خط جمع کنم تا به روند بازی برگردند. متاسفیم به اندازه کیفیت‌مان مزد نگرفتیم اما از فردا برای بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس تمرکز می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها