کد خبر : 1923006 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 11:47 | 21.1K بازدید | 8 دیدگاه

رابط: چرا خبرهای تیم ما را منتشر نمی‌کنید

گلایه‌های جوان سابق استقلال از سوئد

فردین رابط امیدوار است استقلال با وجود باخت در دربی باز هم قهرمان شود.

گلایه‌های جوان سابق استقلال از سوئد

به گزارش ورزش سه،  فردین رابط در مورد شرایط دالکورد سوئد گفت: لیگ ما شروع شده و الان در هفته چهارم لیگ دو سوئد هستیم، سه کلین شیت و سه برد داشتیم و روز گذشته دربی داشتیم که بردیم و خدا را شکر یک پاس گل دادم.

او در مورد پرتاب اوت‌هایش ادامه داد: برخی اوقات انجام می دهم و خیلی تعجب می کنند فکر می‌کنم اولین کسی باشم که این کار را انجام می‌دهد و مواقعی که خیلی نیاز است از آن استفاده می‌کنم.

این بازیکن در مورد عملکردش توضیح داد: امسال دفاع راست بازی می‌کنم و در کاپ سوئد که چهار بازی انجام دادیم یک گل زدم و یک پاس گل دادم.

این بازیکن که سال گذشته از استقلال جدا شد در مورد دربی گفت: چون من بازی‌های استقلال را دنبال می‌کنم خیلی خوب کار کرده و شایسته برد است. من فکر می‌کردم با توجه به شرایطی که دارد دربی را ببرد ولی متاسفانه این طور نشد و با اینکه موقعیت‌هایی داشت یک گل خورد و نتوانستت جبران کند. با این حال امیدوارم شرایطی رقم بخورد که استقلال قهرمان شود.

رابط یادآور شد: از بعضی رسانه‌ها لیگ ایران گلایه دارم که خبرهای ما را منتشر نمی‌کنند. درست است لیگ دو سوئد است ولی کیفیت خوبی دارد. قبلا اگر یک لژیونر در تیم بد آسیایی هم بازی می‌کرد خبرهایش را منتشر می‌کردند. ما اینجا سه لژیونر هستیم که داریم خوب کار می‌کنیم.

دیدگاه‌ها