کد خبر : 1923028 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 12:53 | 8.8K بازدید | 1 دیدگاه

گل‌گهر برای پیروزی چند سانتی‌متر کم آورد؛

وقتی آه و افسوس سیرجانی‌ها به آسمان رفت (عکس)

دو ضربه آرمین سهرابیان و وسلی گومز آه و افسوس اعضای تیم فوتبال گل‌گهر را در ورزشگاه دستگردی اکباتان به آسمان برد.

وقتی آه و افسوس سیرجانی‌ها به آسمان رفت (عکس)

به گزارش "ورزش‌سه"، در شرایطی که سوت پایان دربی تهران در ورزشگاه آزادی به صدا درآمده بود، کمی آنطرف‌تر در اکباتان یکی از مسابقات حساس و سرنوشت‌ساز لیگ بیست و دوم درحال آغاز شده بود. جایی که گل‌گهر برای بازپس‌گیری رتبه چهارم از تراکتور که موفق شده بود پیکان را با نتیجه یک بر صفر در تبریز شکست دهد، به مصاف هوادار رفت و در حالی که نیمه اول را با شکست پشت سر گذاشته بود، در نیمه دوم شاگردان الهویی برای تغییر نتیجه با توپ پر وارد زمین شدند.
حملات سرمه‌ای پوشان سیرجانی خیلی زود برای زدن گل تساوی به ثمر نشست، اما آنها که نبض بازی را در نیمه دوم به طور کامل در اختیار داشتند، دیگر موفق به گلزنی نشدند، تا روز بسیار دشوار و البته تلخی را در اکباتان تجربه کرده باشند.
حملات گل‌گهر به ویژه در دقایق پایانی مسابقه بسیار زهردار دنبال می‌شد و آنها چندین مرتبه تا آستانه گلزنی هم پیش رفتند، که اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودند، یا ضربات آرمین سهرابیان و وسلی گومز دقت بیشتری داشت، می‌توانستند سه امتیاز حیاتی این مسابقه را از آن خودشان کنند.

1856430
این لحظه‌ای بود که ضربه سر آرمین سهرابیان جلوتر از مدافعین تیم هوادار به توپ زد و با اختلاف کمی راهی اوت شد.

ابتدا این آرمین سهرابیان بود که روی یک ارسال با ضربه سر دروازه خالدآبادی را تهدید کرد، اما این ضربه با فقط چند سانتی‌متر اختلاف از کنار دروازه به اوت رفت و این اتفاق در حالی رخ داد که به نظر می‎‌رسید ضربه سر مدافع گل‌گهر در حال ورود به دروازه زد.
آخرین موقعیت جدی بازی هم با شوت گومز ایجاد شد و او پس از رد و بدل شدن چند پاس میان بازیکنان گل‌‎گهر پشت قوس محوطه جریمه صاحب موقعیت شوتزنی خوبی شد، اما ضربه او هم مانند سهرابیان با اختلاف چند سانتی‌متری، اینبار از بالای دروازه راهی اوت شد.

1856431

سعید الهویی و شاگردانش در این مسابقه به شدت دنبال سه امتیاز بودند، که درنهایت نتوانستند به هدف خود دست پیدا کنند و رقابت جذاب و فشرده برای کسب رتبه چهارمی را این هفته به تراکتور واگذار کردند.

1856432


عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها