کد خبر : 1923052 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 14:30 | 22.7K بازدید | 39 دیدگاه

سعی می‌کنیم اختلاف کمتر شود

آنچلوتی: این فاصله واقعی ما و بارسلونا نیست

کارلو آنچلوتی معتقد است یازده امتیاز اختلاف با بارسلونا در لالیگا فاصله درست و واقعی بین دو تیم نیست.

آنچلوتی: این فاصله واقعی ما و بارسلونا نیست

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از پیروزی روحیه بخش برابر سلتا فردا باید در زمین خیرونا به میدان برود. بازی رفت دو تیم در برنابئو با تساوی 1-1 به پایان رسید و فردا طبعا رئال انگیزه بالایی برای کسب پیروزی دارد. با پیروزی دیروز بارسا مقابل اتلتیکو، فاصله دو تیم رئال و بارسا بار دیگر به یازده امتیاز برگشت و شانس قهرمانی رئالی‌ها به فاصله هشت هفته تا پایان کمتر شد.

1855539

کارلوآنچلوتی، در نشست خبری این بازی گفت: «خیرونا خوب بازی می‌کند و ما هم غایبانی چون کریم بنزما و کاماوینگا داریم ولی رودریگو به بازی فردا می‌رسد. اگر فردا با سیتی هم بازی داشتیم، بازیکنانی که فردا غایب هستند به میدان نمی‌رفتند چون من روی هیچکس ریسک نمی‌کنم. در مورد آلابا هم فکر می‌کنم به فینال کوپا دل ری برسد.»

کارلتو در مورد فاصله زیاد با بارسا در صدر جدول گفت: «این فاصله واقعی بین ما و بارسلونا نیست و سعی می‌کنیم این فاصله را در هفته‌های باقیمانده کمتر کنیم ولی فقط به ما بستگی ندارد و باید دید بارسلونا هم لغزش خواهد کرد یا خیر.»

وضعیت بد چمن برنابئو: «این یک بهانه نیست بلکه واقعیت است. باشگاه در تلاش است تا این مشکل را حل کند. انتقاد ما درست و منطقی است.»

1855196

وضعیت ادر میلیتائو: «او حالا اگر نگوییم بهترین مدافع میانی دنیاست ولی قطعا در میان بهترین‌ها قرار دارد. ادر بسیار پیشرفت کرده و از جمله مدافعان بدبین دنیاست که همیشه خطر را زودتر پیشبینی می‌کند.»

بازگشت احتمالی مسی به بارسا: «او می‌تواند کاری که دوست دارد را انجام دهد. بارسلونا نیز همینطور. این موضوع ربطی به من ندارد. من از مسی خوشم می آید؟ بله.»

سیستم چرخشی: «همه بازیکنان شرایط فعلی را درک می کنند. سیستم چرخشی کمک می‌کند همه بازیکنان بهتر شوند و به همه بازی برسد. همه باانگیزه و مشتاقند و این کار من را راحت می‌کند.»

1853934

وضعیت کریم بنزما: «اگر به موقع ریکاوری کند، شنبه هفته بعد بازی خواهد کرد. او بی نهایت برای ما بازیکن مهمی است.»

رودریگو: «مشکل او گوارشی است و چیز مهمی نیست. او یک مهاجم سرحال است و از روند پیشرفت او راضی هستم.»

پیشرفت فوق العاده کاماوینگا: «او توانسته از لحاظ تکنیکی و بدنی پیشرفت کند و انگار موتور فراری در خودش دارد. البته کاماوینگا هنوز هم می‌تواند بهتر شود.»

نیمکت نشینی های هازارد: «ما زیاد حرف نمی‌زنیم در حالی معتقدم نیاز است در این مورد باهم حرف بزنیم. امروز از من خواست حرف بزنیم و من همیشه برای گفت‌وگو با بازیکنانم آماده‌ام.»

دیدگاه‌ها