کد خبر : 1923061 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 15:30 | 26.9K بازدید | 34 دیدگاه

گزارش ال‌کنفیدنسیال

افشاگری جدید: پسر نگریرا عضو رسمی بارسلوناست!

سایت ال‌کنفیدنسیال در ادامه افشاگری‌های خود گزارش داد که پسر انریکز نگریرا از 15 سالگی عضو رسمی باشگاه بارسلوناست.

افشاگری جدید: پسر نگریرا عضو رسمی بارسلوناست!

به گزارش "ورزش سه"، پرونده نگریرا و اتهام پرداخت 7.3 میلیون یورو از سوی باشگاه بارسلونا بین سال‌های 2001 تا 2018 به خوزه ماریا انریکز نگریرا، نایب رئیس سابق کمیته داوران فوتبال اسپانیا، حواشی فراوانی را در دو ماه اخیر به دنبال داشته است. در این پرونده نقش پسر نگریرا نیز فاش شده است.

1856518

طبق گزارش هفته قبل منتشرشده در ال‌کنفیدنسیال، خاویر نگریرا به اداره مالیات اسپانیا اطلاع داده است که از باشگاه بارسلونا برای همراهی داوران در بازی‌های خانگی آبی و اناری‌ها (در نوکمپ) پول دریافت می‌کرد. جالب اینکه شرکت "Soccercam SL" متعلق به انریکز نگریرا، هزینه‌های مربوط به این خدمات و سایر خدمات مشابه را مبلغی نزدیک به 100000 یورو به اداره مالیات ارائه کرده است. خاویر در صحبت‌های خود گفته بود که برای رفت و آمد و همراهی داوران از ماشینی استفاده می‌کرد که تمام هزینه‌های مربوط به آن را بارسلونا پرداخت می‌کرد.

1855232

این سایت امروز نیز فاش کرد که خاویر از 15 سالگی عضو رسمی باشگاه بارسلوناست. بر اساس اطلاعات همین رسانه، در یکی از حساب‌های بانکی او در "CaixaBank" تحرکات مالی‌ای وجود دارد که منعکس‌کننده هزینه‌های تکراری با مفهوم "آبوناس" است تا مشخص شود او برای تمدید عضویت خود در بارسلونا پول پرداخت می‌کند. خاویر همچنین اعتراف کرده است که عضوی از انجمن پیشکسوتان تیم فوتبال بارسلوناست و هفته‌ای دو بار هم تمرین می‌کند.

دیدگاه‌ها