کد خبر : 1923063 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 15:27 | 6.3K بازدید | 2 دیدگاه

رونمایی از ۱۱ منتخب رحمتی با یک سورپرایز

سید مهدی رحمتی بازیکنان اصلی آلومینیوم در دیدار ذوب‌آهن را مشخص کرد.

رونمایی از ۱۱ منتخب رحمتی با یک سورپرایز

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که در نیم‌فصل دوم لیگ برتر تنها یک شکست مقابل استقلال داشته و جایگاه هشتم جدول را در اختیار دارد، در حالی امروز از ذوب‌آهن میزبانی می‌کند که امیدوار به برتری و صعود به رده هفتم جدول است.

حسین پورحمیدی، سیدمهران موسوی، سید محمداحسان حسینی، وحید محمدزاده، میلاد فخرالدینی، محمد خردمند، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده، محمود قائدرحمتی، هانسل زاپاتا، محمدرضا آزادی و محمد خردمند ۱۱ بازیکنی هستند که در ترکیب آلومینیوم اراک مقابل ذوب‌آهن حضور دارند و رحمتی به دنبال برد با این نفرات است.

محمد خردمند، بازیکن تیم امید آلومینیوم که با نظر سیدمهدی رحمتی به ترکیب تیم بزرگسالان اضافه شده، امروز برای نخستین بار در ترکیب ابتدایی این تیم قرار گرفته و جای اسماعیل شریفات که هفته گذشته در ترکیب بود بازی می‌کند.

امین جهان‌کهن و عماد میرجوان هم برخلاف هفته گذشته که مقابل نساجی در ترکیب حضور داشتند، امروز جای خود را به علیرضا نقی‌زاده و محمدرضا آزادی داده‌اند.

گفتنی است، دیدار تیم‌های آلومینیوم و ذوب‌آهن در چارچوب هفته بیست و هفتم لیگ برتر از ساعت ۱۶ امروز، دوشنبه، در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک آغاز می‌شود.

1856520

دیدگاه‌ها