کد خبر : 1923070 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 15:47 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

فرصت ویژه رحمتی به بازیکن ۲۰ ساله

مدافع چپ امیدهای آلومینیوم امروز در ترکیب منتخب رحمتی مقابل ذوب‌آهن حضور دارد.

فرصت ویژه رحمتی به بازیکن ۲۰ ساله

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی از ساعت ۱۶ امروز در اراک میزبان ذوب‌آهن است که ترکیب این تیم نسبت به دیدار هفته قبل برابر نساجی مازندران سه تغییر داشته که مهم‌ترین آن به حضور یک بازیکن ۲۰ ساله در جمع نفرات اصلی این تیم برمی‌گردد.

محمد خردمند، مدافع چپ تیم امید آلومینیوم اراک که با نظر سیدمهدی رحمتی به تیم بزرگسالان اضافه شده، امروز برای نخستین بار حضور در ترکیب یک مسابقه لیگ برتری را تجربه می‌کند و از ابتدا مقابل ذوب‌آهن به میدان می‌رود.

این بازیکن ۲۰ ساله در حالی جانشین مهره‌هایی مثل اسماعیل شریفات و محمد مسلمی‌پور در سمت چپ خط دفاعی آلومینیوم شده و به‌عنوان وینگ‌بک مقابل ذوب‌آهن بازی می‌کند که پیش از این هم یک بار در هفته نوزدهم لیگ برتر حضور تعویضی در زمین داشت و در دقیقه ۵۶ وارد زمین شد.

1856531

علاوه بر خردمند، رحمتی روی نیمکت هم مجتبی فخریان و بهرام گودرزی که هر دو بازیکن ۱۸ ساله هستند را قرار داده و به احتمال فراوان در نیمه دوم دیدار امروز مقابل ذوب‌آهن به زمین بفرستد.

رحمتی پیش از این هم جوانانی مثل علی وطن‌دوست، محمدرضا شکیب‌خو، مجتبی فخریان و... را که زیر ۲۰ سال هستند، در لیگ برتر بازی داده بود که این فرصت را امروز دراختیار خردمند قرار داده است.

دیدگاه‌ها