کد خبر : 1923088 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 17:22 | 16.9K بازدید | 23 دیدگاه

هوادار جنجالی اتلتیکو در نوکمپ:

به خاطر یک پرچم، کاتالان‌ها نزدیک بود ما را بکشند!

یک هوادار اتلتیکو که دیشب بعد از درگیری با هواداران بارسا در نوکمپ از ورزشگاه اخراج شد، با انتقاد شدید از هواداران بارسلونا می‌‌گوید توسط آنها به توهین به کاتالونیا محکوم شده است.

به خاطر یک پرچم، کاتالان‌ها نزدیک بود ما را بکشند!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز در جریان برگزاری دیدار حساس بارسلونا و اتلتیکو مادرید در نوکمپ در سکوهای این ورزشگاه اتفاقی جنجالی رخ داد که همچنان سوژه بحث رسانه‌های اسپانیایی است. یک هوادار لهستانی اتلتیکو که از کشورش به اسپانیا رفته بود تا این بازی را از نزدیک تماشا کند با هواداران کاتالان درگیر و در نهایت به بیرون از ورزشگاه هدایت شد.

این هوادار لهستانی به اسپانیا رفته بود تا به همراه چندین نفر از دوستان لهستانی‌اش که در اسپانیا زندگی می‌کنند بازی اتلتیکو و بارسا را در نوکمپ تماشا کند. چون در برخی استادیوم‌ها مثل نوکمپ سکوهایی به تماشاچیان مهمان اختصاص می‌یابد که در طبقات بالایی استادیوم بوده و دید خوبی به زمین ندارد این هواداران اتلتیکو بلیت‌هایی در بخش‌های دیگر استادیوم خریدند تا دید بهتری به زمین داشته باشند. به این ترتیب آنها در میان خیل هواداران بارسا نشستند.

کنراد، هوادار لهستانی اتلتیکو، و همسرش با پرداخت 200 یورو بلیت خریدند، اما دیگر دوستان لهستانی او نتوانستند بلیت این قسمت از ورزشگاه را تهیه کنند در نتیجه او و همسرش چاره‌ای جز نشستن بین هواداران کاتالان نداشتند. کنراد که پیراهن اتلتیکو را به تن داشت پرچمی را از سکوها آویزان کرد که پرچم اسپانیا بود که آرم اتلتیکو در میان آن حک شده بود.

اما تنش از زمان نصب این پرچم آغاز شد. کنراد می‌گوید هواداران بارسا با او برخورد زشتی کردند و مدعی شدند چون پرچم اسپانیا را نصب کرده به سنت جوردی، قدیس حامی ایالت کاتالونیا، توهین کرده است.

1856576

این هوادار لهستانی اتلتیکو می‌گوید بعد از آنکه توسط ماموران امنیتی نوکمپ به بیرون از ورزشگاه هدایت شده به او و همسرش گفتند در صورتی که پیراهن اتلتیکو را از تن درآورند و پرچمش را کنار بگذارند می‌توانند به صندلی‌شان برگردند. آنها همین کار را کردند و در دقیقه 30 مسابقه به صندلی‌شان بازگشتند.

این هوادار لهستانی می‌گوید از برخورد هواداران بارسا شگفت‌زده شده، چرا که در کشورش لهستان و در استادیوم واندا متروپولیتانو بارها شاهد بوده که کسی با آویزان کردن پرچم تیم‌های رقیب مشکل نداشته است. کنراد می‌گوید در حالی که توسط مامورین امنیتی به بیرون از ورزشگاه اسکورت می‌شد با توهین‌های شدید و پرتعداد کاتالان‌ها روبرو بود و هیچکس از آنها حمایت نکرده است. کنراد در پایان صحبت‌هایش گفت: "هواداران بارسا صحنه‌های خیلی زشتی خلق کردند. باورکردنی نبود".

1856577

دیدگاه‌ها