کد خبر : 1923099 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 18:17 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

پاداش بانوان مدال‌آور را داده‌اند، اما آقایان را نه

سلیمی: کار کردن با کادر قبلی امکان‌پذیر نبود

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری می‌گوید به دلیل کمبود وقت برای کادرفنی جدید، نباید انتظار زیادی از تیم ملی در مسابقات آسیایی داشت.

سلیمی: کار کردن با کادر قبلی امکان‌پذیر نبود

به گزارش "ورزش سه"، بهداد سلیمی، قهرمان سابق المپیک که هم اکنون به عنوان نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری فعالیت می‌کند، در حاشیه رکوردگیری امروز تیم ملی وزنه‌برداری با خبرنگار "ورزش سه" توضیحاتی را در خصوص اعزام ملی‌پوشان به رقابت‌های آسیایی داد.
سلیمی در ابتدای صحبت‌های خود در حاشیه رکوردگیری در آکادمی ملی المپیک گفت: امروز رکوردگیری از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی جهت اعزام به رقابت‌های آسیایی کره جنوبی برگزار می‌شود که یکی از مراحل گزینشی المپیک به شمار می‌رود و از درجه اهمیت بالایی برخوردار است. با نظر کادرفنی رکوردگیری را در فضایی شبیه به مسابقه برگزار کردیم و رکوردهایی هم که ثبت شد، نسبتا مناسب بود.

وی در خصوص اینکه چقدر برای قهرمانی در آسیا شانس داریم، عنوان کرد: با توجه به اینکه یک ماه است که کادرفنی را تغییر دادیم، پیشرفت خیلی خوبی در این مدت داشتیم. برای مسابقات قهرمانی آسیا کار سختی داریم، چون تیم دیر جمع شد. امیدواریم برای مسابقات بزرگسالان جهان و همچنین بازی‌های آسیایی تیم یکدست و آماده‌ای را جمع کنیم و اکثر سهمیه‌های المپیک را کسب کنیم. 

ویدئو: 298747

نایب رییس فدراسیون وزنه‌برداری در خصوص نیاز به تغییر در کادرفنی گفت: این نیاز را ما هم حس کرده بودیم. با توجه به حواشی پیرامون کار کردن کادر قبلی علی‌رغم زحماتی که کشیدند، سخت بود. کادر جدید ما ترکیبی از افراد جوان، باتجربه و علمی است. نواب نصیرشلال جوان و نایب قهرمان المپیک است و بهمن زارع در کنار او قرار دارد که قبلا سرمربی تیم ملی بوده. ربیعی نیز قبلا در کادرفنی حضور داشته است. ما هم در حد توان از این کادر حمایت می‌کنیم. 
سلیمی در پایان در خصوص پاداش مدال‌آوران گفت: معمولا یکی، دو سال زمان می‌برد که وزارت ورزش بخواهد پاداش‌ها را بدهد. به مدال‌آوران بانوان ما جایزه داده‌اند، اما برای آقایان چیزی به حساب فدراسیون واریز نشده است.

دیدگاه‌ها