کد خبر : 1923110 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 18:47 | 17.7K بازدید | 3 دیدگاه

رسیدن به رکوردهای قهرمانان جهان شدنی است

سهراب و رؤیای بازگشت به اوج در 34 سالگی

سهراب مرادی با حضور در رکوردگیری تیم ملی، بار دیگر برای حضور در مسابقات جهانی و المپیک استارت زد.

سهراب و رؤیای بازگشت به اوج در 34 سالگی

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان المپیک 2016 ریو که مصدومیت‌های سخت و شدیدی را در سال‌های اخیر از سر گذرانده، بار دیگر برای بازگشت به روزهای اوج استارت زده است. سهراب مرادی امروز در رکوردگیری تیم ملی در دسته 102 کیلوگرم وزنه زد و اگرچه در مجموع پایین‌تر از رضا دهدار ایستاد، اما از عملکرد خود راضی است. 
سهراب مرادی بعد از پایان رکوردگیری در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" در خصوص وضعیت خودش عنوان کرد: کمتر از یک ماه است که اردو شروع شده و من هم بعد از حدود دو سال که از اردوها دور بودم، تمریناتم را آغاز کردم. امروز رکوردگیری انجام شد و بازگشت من به صحنه رقابت سخت بود. امیدوارم پله به پله بهتر و بهتر شوم و بتوانم به روزهای اوج برگردم. 
وی در خصوص رکوردهای امروز خود گفت: در یک‌ضرب 160 و در دوضرب 210 کیلو وزنه زدم. راضی هستم، چون از شرایط سختی عبور کردم و الان که اوضاع آرام و خوب است، می‌توانم به آینده امیدوار باشم. البته شرایط آمادگی‌ام صددرصد نیست و 80 درصد آمادگی دارم.

ویدئو: 298780

قهرمان المپیک 2016 ریو همچنین در خصوص حضور سجاد انوشیروانی و نواب نصیرشلال، هم‌تیمی‌های سابقش در رأس فدراسیون و کادرفنی تیم ملی گفت: آقا سجاد قهرمان بزرگی بوده و شرایط وزنه‌برداران را درک می‌کند و می‌داند یک وزنه‌بردار در اردو چه دغدغه‌هایی دارد. نصیرشلال هم مدال المپیک دارد و شرایط سنی و آمادگی وزنه‌برداران را به خوبی می‌شناسد. او می‌داند یک وزنه‌بردار جوان و یا باتجربه باید تمرینات متفاوتی داشته باشند. 
سهراب مرادی در خصوص رقبایش برای کسب مدال جهانی گفت: علاوه بر رضا دهدار که رقیبم است، از سه، چهار کشور رقبای خوبی دارم. وقتی دست به میله شدم، می‌دانستم چه کار سختی دارم. ارمنستان، قطر، کلمبیا و بحرین جزء رقبای اصلی من هستند، اما وقتی رکوردهای مجموع آنها را می‌بینم، معتقدم رسیدن به آنها کار سختی نیست.

دیدگاه‌ها