کد خبر : 1923116 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 19:14 | 7.5K بازدید | 4 دیدگاه

آلیسون بکر: نه به ناامیدی، ما می‌جنگیم

آلیسون بکر یکی از پایه‌های موفقیت لیورپول در فصل‌های اخیر بوده است. او در گفت‌وگویی با سایت باشگاه لیورپول درباره وضعیت کنونی قرمزها صحبت کرد.

آلیسون بکر: نه به ناامیدی، ما می‌جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، آلیسون بکر درباره یورگن کلوپ گفت: «بودن او کنار ما فوق‌العاده است. ما به یورگن اعتماد داریم، باشگاه به او اعتماد دارد و همین نکته، چیزی است که تیم برای خروج از شرایط دشوار نیاز دارد. بنابراین برای او خواهیم جنگید، برای هواداران خواهیم جنگید، به خاطر خودمان و خانواده‌هایمان مبارزه خواهیم کرد تا در باقیمانده فصل به اهداف‌مان دست پیدا کنیم.»

لیورپول امسال از حضور در بین 4 تیم پایانی لیگ قهرمانان باز ماند و حضورش در این رقابت‌ها در فصل آینده نیز در هاله‌ای از ابهام است. بکر در این باره گفت: «به نظر من، لازم نیست درباره لیگ قهرمانان حرف بزنیم. البته، لیگ قهرمانان هدف بزرگ ماست، ولی اول باید به عملکردمان فکر کنیم و آن را بهبود ببخشیم. در هفته‌های اخیر تیاگو، کرتیس جونز و لوییس دیاز به تیم برگشته‌اند که مسئله مهمی است، چون آنها به تیم قدرت و توانمندی و همین‌طور کیفیت بالا می‌بخشند. بنابراین باید بازی به بازی و قدم به قدم پیش برویم و روی بهبود کیفیت خودمان، کسب امتیاز و بازگشت به روند پیروزی‌ها تمرکز کنیم.»

1789225
دروازه‌بان قرمزپوشان آنفیلد درباره رختکن تیم هم گفت: «روحیه بازیکنان مثل جنگجوها است. فصل سختی داشته‌ایم چون به این عادت کرده بودیم که همیشه پرواز کنیم. در گذشته همه عادت کرده بودند ما را در حال پرواز ببینند، اما الان داریم در لحظات متفاوتی زندگی می‌کنیم. باید با بعضی چیزها کنار بیاییم. این کار را هم می‌کنیم، داریم می‌جنگیم؛ ولی باید حتی بیشتر از این بجنگیم و از کیفیتی که داریم، بهره بگیریم. بعضی وقت‌ها توی زمین مشکلاتی را درست کرده‌ایم که دلیلش خوب بازی نکردن خودمان بوده است. در عین حال، خود ما راه حل مشکلات هستیم؛ بنابراین مشکل آنقدر که به نظر می‌رسد بزرگ نیست، چون می‌دانیم چه کارهایی از دست‌مان برمی‌آید و چه ظرفیتی داریم. می‌خواهیم نشان دهیم که هنوز با پیراهن لیورپول برای رسیدن به چیزهای بزرگ می‌جنگیم.»

دیدگاه‌ها