کد خبر : 1923122 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 19:42 | 35.4K بازدید | 13 دیدگاه

دعوای شدید ژاوی با داور: من را تهدید نکن عمو!

درگیری لفظی ژاوی با داور دیدار دیشب بارسا و اتلتیکو خبرساز شده و حالا رسانه‌های اسپانیا جملاتی که سرمربی بارسا خطاب به داور به زبان آورد را منتشر کرده‌اند.

دعوای شدید ژاوی با داور: من را تهدید نکن عمو!

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی سابقه زیادی در درگیری لفظی با داورها دارد. چه زمانی که او فوتبالش را تازه آغاز کرده بود و چه زمانی که بازوبند کاپیتانی بارسا را به بازو می‌بست، بارها و بارها تصاویر درگیری لفظی‌اش با داورها منتشر و خبرساز شده بود. حالا به نظر می‌رسد این روند در دوران مربی‌گری او هم ادامه دارد.

دیشب در دیدار بارسا و اتلتیکو در نیمه اول مسابقه شاهد تنش بین ژاوی و داور مسابقه بودیم. این اتفاق زمانی افتاد که اتلتیکو در حال فشار آوردن بر بارسا بود و ژاوی خودش را تحت فشار احساس می‌کرد. در این لحظات بود که بالاخره بهانه‌ای پیدا شد تا سرمربی بارسا صحبت‌های تند و تیزی با داور مسابقه، سانچز مارتینز، داشته باشد.

پیش از آن هم ژاوی چند بار دیگر از کنار خط اعتراض‌های شدید به تصمیمات داور داشت و مارتینز در نهایت تصمیم گرفت به سراغ ژاوی برود و او را به آرامش دعوت کند. بعد از آن لحظاتی پرتنش بین مربی بارسا و داور سپری شد که تصاویر آن خبرساز شده است.

1856637

امروز رسانه‌های اسپانیایی جملاتی که بین ژاوی و مارتینز رد و بدل شد را منتشر کردند که در نوع خود عجیب است. ژاوی بعد از درخواست مارتینز برای آرام شدن او می‌گوید: "چرا تهدید می‌کنی؟ چرا تهدید می‌کنی؟". بعد از آنکه داور جمله کوتاهی می‌گوید ژاوی که بیشتر عصبانی شده فریاد می‌زند: "چی می‌گی؟ ها؟ تهدید می‌کنی عمو! آروم باش مرد. آروم باش".

بعد از آن دو طرف شروع به دیالوگ می‌کنند، ولی به نظر می‌رسد لحن صحبت‌های هر دو حالا آرام‌تر شده است. در نهایت ژاوی لبخند می‌زند، دستی به شانه سانچز مارتینز می‌زند و ماجرا ختم به خیر می‌شود.

دیدگاه‌ها