کد خبر : 1923123 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 19:41 | 9.4K بازدید | 5 دیدگاه

از طرف خودم از مردم کرمان عذر می‌خواهم

قرایی: با این هزینه‌ها رقابت سخت است

مدیرعامل باشگاه مس کرمان با اشاره به نمایش جوانمردانه دو تیم هم‌استانی، علی‌رغم حواشی شکل گرفته، مدعی شد تلاش آنها برای حفظ سهمیه ادامه خواهد داشت.

قرایی: با این هزینه‌ها رقابت سخت است

به گزارش “ورزش سه”، مس کرمان علی‌رغم نمایش خوبی که داشت برای دستیابی به نتیجه مقابل مس رفسنجان ناکام ماند تا شرایط آنها در منطقه سقوط بیش از گذشته نگران کننده شود.

قرایی مدیرعامل مس کرمان ضمن عذرخواهی از مردم کرمان بابت نتایج تیم، گفت: امروز شرکت ملی مس ایران پیروز این دیدار بود که علی‌رغم هجمه‌های چند روز اخیر، یک دیدار کاملا پاک را در زمین فوتبال به نمایش گذاشت و نشان داد رعایت اخلاق و حفظ ارزش‌ها از هر چیزی مهمتر است و به دنبال موفقیت به هر قیمتی نیست. دو تیم با یک بازی جوانمردانه خط بطلانی بر همه این پیش داوری‌های کشیدند.

وی ادامه داد: بازیکنان و کادرفنی آنچه در توان‌شان بود را گذاشتند و هیچ‌کس کوتاهی نکرده اما نباید توقع آنچنانی داشت که ما با این هزینه کم قادر به رقابت با بقیه تیم‌ها باشیم.

مدیرعامل مس کرمان با اشاره به هزینه‌های این تیم گفت: توان تیم ما همین است. امروز در فوتبال حرف اول را امکانات و ابزار و البته بودجه می‌زند و تیم‌هایی که بازیکنان باتجربه دارند موفق‌تر هستند. تیم ما از نظر هزینه‌کرد جزء چهار تیم پایین جدول است و در این شرایط که تیم‌ها با هزینه‌های زیاد مجهز شده‌اند کار را برای ما سخت کرده است. با این حال بر خود لازم می‌دانم از جانب خودم از تمامی مردم کرمان عذرخواهی کنم و این قول را خواهیم داد که با بالاترین توان در بازی‌های باقیمانده برای حفظ سهمیه خواهیم جنگید و تلاش می‌کنیم.

دکتر قرایی ضمن تشکر از آقای دکتر رستمی بابت پرداختی به تیم در شرایطی که آنها در منطقه سقوط هستند گفت: امروز علی‌رغم اینکه تیم در پایین جدول قرار دارد، این لطف را داشتند و با پرداختی‌ای که داشتند، دریافتی تیم را به ۷۰ درصد رساندند. خیلی از تیم‌های بالای جدول این درصد را پرداخت نکرده‌اند، اما باشگاه مس کرمان با حمایت شرکت مس و شخص آقای رستمی پرداختی خوبی به بازیکنان داشته‌ است که از این بابت از ایشان کمال تشکر و قدردانی را دارم و تلاش خواهیم کرد با کسب نتیجه طی دیدارهای باقیمانده و سخت پیش‌رو، به دنبال برنامه‌ریزی برای فصل آتی لیگ برتر باشیم و انتظارات را برآورده کنیم.

دیدگاه‌ها