کد خبر : 1923129 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 20:06 | 4.9K بازدید | 3 دیدگاه

برابر پرسپولیس از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم

منهاجی: باید اشتباهاتمان را یک روزی تمام کنیم

آرتا منهاجی می‌گوید نگرانی هواداران را درک می‌کند و تلاش آنها، جلب رضایت طرفداران مس کرمان است.

منهاجی: باید اشتباهاتمان را یک روزی تمام کنیم

به گزارش "ورزش سه"، آرتا منهاجی مربی مس کرمان پس از شکست تیمش برابر مس رفسنجان، در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: اولین چیزی که به ذهنم می‌رسد، بازی جوانمردانه هر 2 تیم است. تیم‌هایی که از ابتدای فصل اهدافی برایشان تعیین شده بود که این 3 امتیاز بسیار تعیین کننده بود. خیلی مردانه روبه‌روی هم صف آرایی کردیم، دو تیم تلاش خیلی زیادی داشتند و در نهایت نیز امیدوارم که مس رفسنجان بتواند به هدفش برسد و سهمیه کسب کند و ما نیز در لیگ برتر بمانیم. امیدوارم هر 2 تیم موفق باشند.

او ادامه داد: ابتدا باید بگویم که بچه‌ها تمام تلاششان را می‌کنند و از آنها ممنون هستیم. اما گل‌هایی که دریافت می‌کنیم روی توپ‌های خیلی ساده بوده که این دردناک است. همانطور که آنها ما را خیلی خوب آنالیز کرده بودند، ما نیز آنالیز دقیقی داشتیم. می‌دانستیم تیم حریف چه کاری انجام می‌دهد. فکر می‌کنم طبق برنامه‌ای که داشتند، نتوانستند پیش بروند.

وی اظهار داشت: گل حریف از دید من و به لحاظ فنی عجیب و غریب بود. یک لحظه تمرکز را از دست دادیم. آنها بازیکنان خیلی خوب و بزرگی دارند و از آن نهایت استفاده را بردند. سایر موقعیت‌های آنها نیز روی واکنش‌هایی بود که ما مجبور بودیم نشان دهیم. بچه‌ها نیز تلاششان را کردند. این شرایط به دفاع و ضدحمله تبدیل می‌شود و طبیعی است که حریف فرصت‌هایی داشته باشد.

مربی مس صحبت‌هایش را اینگونه ادامه داد: جاهایی که می‌توانستیم استفاده کنیم، این کار را انجام ندادیم. باید جدی‌تر به این مسئله فکر کنیم که اشتباهاتمان را یک روزی تمام کنیم. واقعا این همه زحمت و تلاشی که بچه‌ها می کشند، حیف است. نمی‌توانم بگویم شاهد تلاش بازیکنان نبودم ولی کافی نیست. باید هوشمندانه‌تر کار کرده و ضریب اشتباهاتمان را پایین بیاوریم تا در این روزهای حساس، اینگونه گل نخوریم که در خیلی اوقات غیر قابل جبران است.

1788174

منهاجی گفت: صحبت کردن برای من سخت است. این مسیر ادامه دارد، سه بازی مانده و رقابت تا روز آخر ادامه خواهد داشت. ما هم کماکان امیدوار هستیم تا بتوانیم در ادامه لیگ و در دیدارهایمان عملکردمان را به لحاظ کنترل بازی و حفظ نتیجه یا به نتیجه رسیدن، بهتر کنیم. حریفانمان نیز همین‌گونه هستند. فکر می‌کنم روزهای خیلی پرهیجانی در پیش داریم. باید محکم‌تر، استوارتر و متحدتر ظاهر شویم.

مربی مس کرمان در مورد اینکه هواداران اعتقاد داشتند عملکرد آنها نسبت به بازی با پرسپولیس ضعیف‌تر بود، گفت: من نارضایتی هواداران را درک می‌کنم. من اینگونه نمی‌بینم که نسبت به بازی پرسپولیس ضعیف بوده باشیم. هر بازی خصوصیات خودش را دارد. یادمان باشد که تیم رفسنجان، تیم قابل احترامی است. در بازی با پرسپولیس از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. شاید موقعیت‌هایی در ذهن همه مانده باشد ولی فکر می‌کنم امروز در بخش دفاعی کمی بهتر بودیم. فرصت‌هایی که پرسپولیس مقابل ما داشت را به حریف ندادیم. قطعا باید بهتر شویم، نگرانی هواداران را درک می‌کنیم و تلاشمان این است رضایت آنها را جلب کنیم. هیچ راهی نداریم جز اینکه شمشیرهایمان را تیز کنیم، بیشتر بجنگیم و بیشتر تلاش کنیم تا به جایگاه موردنظرمان برسیم.

او درخصوص عملکرد شروین بزرگ و درگیری او با هواداران پاسخ داد: من در جریان درگیری نیستم. کاری که از شروین می‌خواستیم را خیلی خوب انجام داد. او مدت‌ها در شرایط بازی نبود و برای کمک به تیم آمده بود. ما شرح وظایف بخصوصی داشتیم. باید به این توجه کنید که چه کاری از او خواسته شده بود. شاید اگر بیشتر در شرایط بازی بود، الان وضعیت متفاوت بود. شروین بازیکن بزرگی است. او خودش را وقف مسائلی کرده بود که از او خواسته شده بود. هواداران انتظار دارند او به صورت انفرادی بدرخشد ولی شروین در خدمت تیم بود.

دیدگاه‌ها