کد خبر : 1923135 | 04 اردیبهشت 1402 ساعت 21:05 | 10.6K بازدید | 2 دیدگاه

فران تورس: دیگر چیزی نمانده، بارسا قهرمان است

فران تورس، زننده گل پیروزی‌بخش بارسا مقابل اتلتیکو مادرید، می‌گوید با هدف فتح جام به بلوگرانا آمده و منتظر است هر چه زودتر قهرمانی در لالیگا را با این تیم جشن بگیرد.

فران تورس: دیگر چیزی نمانده، بارسا قهرمان است

به گزارش "ورزش سه"، فران تورس در بازی دیشب بارسلونا مقابل اتلتیکو مادرید که با پیروزی 1-0 بلوگرانا به پایان رسید تک‌گل پیروزی‌بخش تیمش را به ثمر رساند. او امروز در مصاحبه‌ای اختصاصی با دیاریو اسپورت می‌گوید بارسا را برای فتح جام‌های قهرمانی انتخاب کرده و بی‌صبرانه منتظر جشن قهرمانی این فصل لالیگا است.

فران تورس با عملکردش در بازی دیشب به شدت مورد تحسین قرار گرفته است. او با هدایت ژاوی در پستی جدید مورد استفاده قرار گرفت و نه تنها به دلیل گلی که دیشب به ثمر رساند بلکه به دلیل نقشش در طول مسابقه به عنوان معمار پیروزی بلوگرانا لقب گرفته است.

1856664

این ستاره اسپانیایی در مصاحبه‌اش با اسپورت گفت: "اگر نگویم این ویژه‌ترین گل من بود ولی بدون شک این یکی از خاص‌ترین گل‌های من برای بارسا بود. گل من نقش مهمی در قطعی شدن قهرمانی ما داشت. دیگر چیزی باقی نمانده."

تورس در ادامه گفت: "مدتی بود که می‌گفتند من بلد نیستم گل بزنم. ولی در بازی دیشب بیشتر از آنکه به فکر این انتقادها باشم از موفقیت تیمم خوشحال بودم و احساس لذت می‌‌کردم. من برای رسیدن به اینجا خیلی تلاش کرده‌ام. من این پیروزی را به هواداران تقدیم می‌کنم. وقتی در نوکمپ جلوی آنها خوشحالی کردم حس خیلی عجیبی داشتم."

1856665

ستاره اسپانیایی که توسط ژاوی از وینگر چپ به نزدیکی میانه زمین منتقل شده درباره تغییر پستش گفت: "من هر چه مربی بگوید انجام می‌دهم و توان بازی در چند پست را دارم. این پست جدید که مدتی است در آن بازی می‌کنم برایم خوب بوده و به نفع تیم هم بوده است."

فران تورس که با پپ گواردیولا در منچسترسیتی قهرمان لیگ برتر شده است درباره نزدیک بودن بارسا به قهرمانی لالیگا گفت: "من برای بردن جام‌های قهرمانی به بارسا آمدم و می‌خواهم با تمام قوا برای رسیدن به این هدف کمک کنم. امیدوارم هر چه سریع‌تر قهرمانی‌مان را قطعی کنیم."

دیدگاه‌ها