کد خبر : 1923181 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 00:43 | 20.3K بازدید | 4 دیدگاه

لغزشی به قیمت چمپیونزلیگ

پاتریسیو در لیگ اوپامکانو، مگوایر و دخیا (عکس)

اشتباه باورنکردنی روی پاتریسیو پروژه کامبک رم را با اختلال ایجاد کرد تا شاگردان مورینیو دست خالی به پایتخت برگردند.

پاتریسیو در لیگ اوپامکانو، مگوایر و دخیا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سریال اشتباهات دروازه‌بان سرشناس در فوتبال اروپا ادامه دارد. امشب قرعه به نام روی پاتریسیو از آ.اس.رم افتاد. با اشتباه فاحش او رم شانس کسب حداقل امتیاز در دیدار خارج از خانه مقابل آتالانتا را از دست داد.

شاگردان ژوزه مورینیو در آخرین بازی هفته سی و یکم سری آ تا دقیقه 83 با 2 گل از میزبان خود عقب بودند تا اینکه لورنزو پلگرینی روی پاس آندره‌آ بلوتی اختلاف را به حداقل رساند تا تیمش برای فرار از شکست و حتی رقم زدن یک کامبک شیرین انگیزه بگیرد.

بازیکنان رم اما حتی فرصت فکر کردن به این رویای شیرین را هم پیدا نکردند. کمتر از یک دقیقه بعد از گل پلگیرینی و روی اشتباه پاتریسیو آتالانتا از یک موقعیت معمولی به گل سوم رسید و کار میهمان را یکسره کرد.

1856786

دروازه‌بان رم در دقیقه 84 چند قدم از خط دروازه دور شد تا توپی را در اختیار بگیرد که بعد از برخورد به زمین کمی اوج گرفته بود. پاتریسیو برای اینکه به مشکل نخورد روی زمین نشست و توپ را در آغوش گرفت اما یک بار توپ از کنار دستان او عبور کرده و مقابل پای ماریو پاشالیچ قرار گرفت.

1856788

پاتریسیو برای جلوگیری از فاجعه در کسری از ثانیه از زمین بلند شده و سعی کرد با خطاهای ریز و در نهایت شیرجه‌ای بلند از گل شدن توپ جلوگیری کند اما ضربه بازیکن آتالانتا دقیق‌تر از این حرف‌ها بود و کار را 3-1 کرد. طی هفته اخیر داوید دخیا در بازی مقابل بنفیکا و آرون رمزدیل مقابل ساوتهمپتون اشتباهات فاحشی مرتکب شده بودند و حالا باید نام پاتریسیو را هم کنار آنها اضافه کنیم.

ویدئو: 298826

دیدگاه‌ها