کد خبر : 1923188 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 01:05 | 10.5K بازدید | 16 دیدگاه

بونیک: میلان و اینتر می‌توانند سیتی و رئال را ببرند

زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا، اصرار دارد که میلان یا اینتر می‌توانند با شکست رئال مادرید یا منچسترسیتی، قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوند.

بونیک: میلان و اینتر می‌توانند سیتی و رئال را ببرند

به گزارش "ورزش سه"، برای اولین بار پنج نماینده ایتالیا در نیمه نهایی سه رقابت بزرگ اروپا حضور دارند.

میلان و اینتر در دربی دلامادونینا به مصاف هم می‌روند، بنابراین یکی از تیم‌های سن سیرو در فینال لیگ قهرمانان اروپا برابر منچسترسیتی یا رئال مادرید حاضر خواهد بود.

زبیگنیو بونیک، نایب رئیس یوفا، به رادیو Rai 1 گفت: "نمی‌توان گفت که میلان یا اینتر در فینال بازنده هستند، حتی اگر آن‌ها در دیدار مقابل منچسترسیتی یا رئال مادرید، شانس اصلی پیروزی نباشند."

1856826

یوونتوس در نیمه نهایی لیگ اروپا به مصاف سویا می‌رود و رم مقابل بایرلورکوزن قرار می‌گیرد: "این کاملاً ممکن است که بتوانیم یک فینال تمام ایتالیایی در لیگ اروپا داشته باشیم، زیرا به نظر من هر دوی آن‌ها در نیمه نهایی به عنوان شانس صعود در نظر گرفته می‌شوند. این امری تاریخی و رویدادی خارق‌العاده برای تغییر موقعیت فوتبال ایتالیا در جهان خواهد بود. فیورنتینا نیز در نیمه نهایی لیگ کنفرانس اروپا حضور دارد و کاملاً ممکن است یک نماینده ایتالیا در هر سه فینال مسابقات حضور داشته باشد. این بدان معناست که سطح فوتبال ایتالیا در حال تغییر است."

بونیک بخش عمده‌‎ای از دوران حرفه‌ای خود را در ایتالیا در رم و یوونتوس گذراند، به همین دلیل او همچنان اتفاقات سری آ را از نزدیک دنبال می‌کند: "به این معتقدم و اغلب با هم‌تیمی‌های سابقم بر سر این موضوع بحث می‌کنم که بازی در ایتالیا بازی در سخت‌ترین لیگ اروپا است. اگر بتوانید در ایتالیا خوب بازی کنید، می‌توانید این کار را در هر جایی انجام دهید. درست است که زیرساخت‌ها در ایتالیا نیاز به کار دارند و این باعث می‌شود کمی مورد بی‌اعتنایی قرار بگیرند اما به‌عنوان یک عاشق ایتالیا و همچنین فوتبال ایتالیا، امیدوارم که بتوانند به همان چیزی که در دهه 1980 بودند، به جمع بهترین‌های اروپا برگردند."

دیدگاه‌ها