کد خبر : 1923202 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 01:58 | 11.5K بازدید | 3 دیدگاه

خوشحالی گاسپرینی از شکست دادن تیم قوی مورینیو

جان پیرو گاسپرینی پس از برتری مقابل رم، دوباره در رقابت برای صعود به لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد.

خوشحالی گاسپرینی از شکست دادن تیم قوی مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، آتالانتا در هفته سی و یکم سری آ با نتیجه سه بر یک مقابل رم پیروز شد. تیم تحت هدایت جان پیرو گاسپرینی با این سه امتیاز به رده هفتم جدول رده بندی صعود کردند و با منطقه کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا فاصله کمی دارند.

گاسپرینی به DAZN گفت:"بدون شک ما مقابل یک تیم قوی قرار داشتیم، بنابراین برای شکست دادن آن‌ها به تمرکز عالی، دقت مناسب و موثر در حمله نیاز داشتیم. عملکرد بسیار خوبی بود. دووان زاپاتا دوران سختی را پشت سر گذاشت، من همیشه معتقد بودم که با آمادگی بالای دوان شانس بیشتری برای برنده شدن خواهیم داشت. راسموس هویلوند و آدمولا لوکمن نقش خود را ایفا کردند، اما بازیکنانی مانند دوان و لوئیس موریل هنوز هم می‌توانند به ما کمک کنند. ما همچنان در تلاش برای رسیدن به هدفمان هستیم."

1856856

این مربی اکنون هفت سال است که در کنار پسران برگامو بوده، چیزی که در فوتبال ایتالیا سابقه نداشته است:"پرس بالا یکی از ویژگی‌های بازی ماست و خوشبختانه بسیاری از بازیکنان سال‌هاست که اینجا هستند، بنابراین ما زمان و حرکات مناسب را می‌دانیم. امروز نیز با هافبک‌های زیادی که هم در حمله و هم در دفاع کار می‌کردند، بسیار خوب بودیم، به عنوان مثال ماریو پاشالیچ و تئون کوپمینرس گل‌ها را به ثمر رساندند. درست است که مدت زیادی گذشته است. امشب داشتم به کریستانته، اسپیناتزولا، مانچینی و ایبانیز نگاه می‌کردم که برای رم بازی می‌کردند، چند سال پیش آن‌ها اینجا با ما بودند.

آتالانتا باشگاهی است که به طور مداوم در حال تکامل است و چند سال اول انقلاب کاملی داشتیم.  من یک محیط ایده آل برای کار پیدا کرده‌ام، احترام متقابل زیادی از سوی باشگاه وجود دارد و این به ما کمک می‌کند تا با هم کار کنیم."

دیدگاه‌ها