کد خبر : 1923207 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 09:17 | 49.6K بازدید | 9 دیدگاه

برابر تراکتور بدشانس بودیم

زارع: مقابل پرسپوليس از پیش بازنده نیستیم

هافبک تیم پیکان مدعی است اگر خوش‌شانس بودند می‌توانستند از تبریز با امتیاز بازگردند.

زارع: مقابل پرسپوليس از پیش بازنده نیستیم

به گزارش “ورزش سه”، پیکان در شرایطی مقابل تراکتور در تبریز با شکست کار را پایان داد که آنها روی تک موقعیت‌های خود شانس دستیابی به گل را نیز داشتند. یکی از موقعیت‌های پیکان در جدال با تراکتور را علی زارع هافبک جوان این تیم شکل داد که با بدشانسی توپش با برخورد به تیرک به گل تساوی این تیم تبدیل نشد. زارع در گفتگو با ورزش سه درباره این بازی گفت: بازی سختی بود. تراکتور تیم بزرگ و قابل احترامی است و از جمله تیم‌های لیگ در فصل جاری است که نمایش فنی قابل توجه‌ای داشته و در تبریز نیز به کمتر تیمی باج داده است. با این حال ما هم تیم دست و پا بسته‌ای مقابل حریف نبودیم و با تدابیر آقای حسینی به امید کسب نتیجه در این بازی کار را دنبال می‌کردیم. بدشانس هم بودیم وگرنه می‌توانستیم با امتیاز تبریز را ترک کنیم.

وی ادامه داد: ما تیم جوانی هستیم و آقای حسینی به بهترین و قابل احترام‌ترین شکل ممکن اعتماد خود را به جوانان نشان داده است. این باعث می‌شود که احساس مسئولیت بیشتری داشته باشیم و در تلاش باشیم به بهترین شکل کار را دنبال کنیم. قطعا پیکان شایسته جایگاه بهتری بوده است اما آینده‌نگری و توجه به جوانان قطعا یک پشتوانه خوب را شکل خواهد داد و این تیم و بازیکنانش حرف‌های زیادی برای گفتن خواهند داشت و هر کدام از آنها کیفیت و شرایط فنی خوبی دارند.

زارع درباره بدشانسی‌اش برای دستیابی به گل در این بازی گفت: همانطور که گفتم مقابل تراکتور تیم دست و پا بسته‌ای نبودیم. یکی از موقعیت‌های خوب تیم ما هم با شوت من به تیرک برخورد کرد. از گل شدن آن اطمینان داشتم و حتی خودم را برای شادی گل آماده کرده بودم اما اینبار نشد ولی خیلی زود به آن خواهم رسید.

هافبک پیکان درباره دیدار مقابل نساجی در جام حذفی گفت: این بهترین فرصت برای ماست تا یک اتفاق مهم را رقم بزنیم و به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم. نساجی قهرمان فصل گذشته این جام است و نباید به بازی‌های اخیر این تیم نگاه کرد. بازی سختی خواهد بود و ما به دنبال شانس‌های خود در این بازی هستیم تا یک اتفاق خوب را پشت سر بگذاریم.

زارع در پایان درباره بازی با پرسپوليس نیز گفت: قطعا بازی حساسی خواهد بود. آنها اکنون صدرنشین و مدعی اول جام هستند و این کار ما را سخت‌تر خواهد کرد اما ما جا نخواهیم زد و منتظر نمایش خوب‌مان باشید. ما به جدول و اینکه چه کسی قهرمان می‌شود نداریم. برای خودمان و نمایش توانایی‌مان بازی خواهیم کرد.

دیدگاه‌ها