کد خبر : 1923224 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 09:55 | 17.8K بازدید | 9 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: هزینه هنگفت بارسا برای نوکمپ

دیدارهای این هفته لالیگا و بازسازی نوکمپ از داغ‌ترین مطاب امروز روزنامه‎‌های اسپانیایی است.

روزنامه‌های اسپانیا: هزینه هنگفت بارسا برای نوکمپ

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی‌ و یکم لالیگا امروز آغاز می‌شود و در یکی از بازی‌های قابل توجه رئال مادرید در خانه خیرونا به میدان خواهد رفت.

بازی این دو تیم و همچنین توافق باشگاه بارسلونا برای بازسازی نوکمپ تیتر روزنامه‌های مهم ورزشی امروز اسپانیا را به خود اختصاص داده است.

روزنامه مارکا تصویر کارلوس آلکاراس، تنیسور اسپانیایی را به عنوان عکس اصلی استفاده کرده و عنوان "فاتح" را بکار برده است. آلکاراس در دیدار پایانی رقابت‌‌های ۵۰۰ امتیازی بارسلونا در دو ست متوالی مقابل استفانوس سیتسیپاس برنده شد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

1856898

این روزنامه همچنین به احتمال انتقال ایلکای گوندوگان به بارسلونا هم اشاره کرده است. رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا در هفته گذشته شایعاتی مربوط به احتمال انتقال این بازیکن به لالیگا را منتشر کرده بودند.

پیش از بازی هفته سی و یکم لالیگا، روزنامه آ.س با عنوان "آسنسیو، تفنگدار لالیگا" به استقبال بازی مقابل خیرونا رفته است. آسنسیو طی 24 بازی این فصل لالیگا با پیراهن رئال مادرید 8 گل زده و 5 پاس گل ارسال کرده است.

1856899

روزنامه موندو دیپورتیوو تیتر اولش را به توافق جدید باشگاه بارسلونا برای بازسازی نوکمپ اختصاص داده است. تیتر این روزنامه «توافق 1450 میلیون یورویی بارسا» است. آنها به این موضوع اشاره کرده‌اند که این پروژه سرمایه‌گذاران متفاوتی دارد و ممکن است بین پنج تا 24 سال طول بکشد و از ژوئن سال جاری شروع خواهد شد. آنها همچنین با انتشار عکسی از مسی به حضور او در بارسلونا اشاره کرده‌اند. 

1856900

روزنامه اسپورت هم تیتری مشابه با موندو دارد و به هزینه «1450 میلیون یورویی» بازسازی ورزشگاه نوکمپ اشاره کرده است. آنها همچنین مصاحبه‌ای اختصاصی با فران تورس را ترتیب داده‌اند که از علاقه او به ادامه حضور و درخشش در ترکیب بارسا خبر می‌دهد.

1856901

دیدگاه‌ها