کد خبر : 1923238 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 10:53 | 6.6K بازدید | 3 دیدگاه

حمایت دسته جمعی اراکی‌ها از سرمربی و کاپیتان(عکس)

بازیکنان آلومینیوم اراک در واکنش به انتقادات به حمایت از سرمربی و کاپیتان تیم خود پرداختند.

حمایت دسته جمعی اراکی‌ها از  سرمربی و کاپیتان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال آلومینیوم اراک که از نظر بودجه مالی جزو ۶ تیم پایین جدول لیگ برتر فوتبال ایران به حساب می‌آید، تا پایان هفته بیست و هشتم در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفته که حتی این شانس را دارد با حضور در رده هفتم فصل را به پایان برساند.

شاگردان سید مهدی رحمتی که در این فصل حضور در رده پنجم را نیز تجربه کردند، از مسابقه معوقه نیم‌فصل نخست تا هفته بیست و هفتم لیگ برتر فقط یک شکست را برابر استقلال متحمل شدند و در ۱۲ مسابقه دیگر هیچ باختی نداشتند، ضمن آنکه اعضای این تیم مقابل مس رفسنجان به پیروزی رسیده و تساوی‌های مهمی در تقابل با سپاهان، پرسپولیس، گل‌گهر، تراکتور و ... به دست آوردند و روز گذشته هم یک امتیاز از ذوب‌آهن گرفتند.

با وجود نتایج قابل قبول آلومینیوم در این فصل(نسبت به بودجه و مقایسه با سایر تیم‌ها)، اما در  چند دقیقه پایانی دیدار روز گذشته این تیم مقابل ذوب‌آهن، تعدادی از هواداران اراکی پشت نیمکت خودی رفتند و به انتقاد از بازیکنان و  کادر فنی این تیم پرداختند که ناراحتی آنها را نیز در پی داشت.

شعارهای داده شده نسبت به کادر فنی این تیم و همچنین بازیکنان آلومینیوم موجب شد تا بعد از پایان بازی بازیکنان این تیم به طور جمعی به حمایت اینستاگرامی از سید مهدی رحمتی و میلاد فخرالدین بپردازند و به این شکل در مقابل برخی هوادارانی که شعار می‌دادند، واکنش نشان بدهند.

این اقدام بازیکنان آلومینیوم به دلیل ناراحتی از چند لیدر این باشگاه است که از دقیقه اول بازی علیه فخرالدینی موضع‌گیری کرده و در پایان بازی علیه کادر فنی تیم شعار دادند. در واقع بازیکنان آلومینیوم اراک خواستار برخورد با عوامل بر هم خوردن نظم بازی روز گذشته از سوی باشگاه هستند و با اقدام اینستاگرامی به حمایت از سرمربی و کاپیتان تیم خود پرداختند.

1856916

دیدگاه‌ها