کد خبر : 1923243 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 11:05 | 25.4K بازدید | 8 دیدگاه

بازگشت مجدد قایدی از سرزمین مادری

مهدی قایدی در آن بازی ای که باید ستاره می بود، نبود. او جزء یکی دو حرکتی که در دقایق ابتدایی بازی انجام داد و استادیوم را به وجد آورد، در سایر دقایق یک بازیکن معمولی بود.

بازگشت مجدد قایدی از سرزمین مادری

به گزارش "ورزش سه"، چشم امید استقلال در دربی به مهدی قایدی بود. و البته به محمد محبی. زوج بوشهری که این فصل در بازی های متعددی برای استقلال عالی کار کردند و در فصلی که استقلال مشکل مالی و مدیریتی داشت و هنوز هم دارد از استقلال یک تیم مدعی قهرمانی ساخته اند. اما در دربی مهمترین بازی استقلال برای قهرمانی در لیگ برتر، مهدی قایدی آنی نبود که باید می‌بود و به خوبی از سوی خط دفاعی تیم پرسپولیس به صورت منطقه ای مهار شد و باید گفت نتوانست کار خاصی برای استقلال انجام دهد.

اما فوتبال ادامه دارد. مهدی قایدی یک بار دیگر می‌تواند تبدیل به همان ستاره استقلال شود. از سرزمین مادری. استقلال شنبه هفته آینده باید در جم به مصاف پارس جنوبی برود. پیروزی در این دیدار استقلال را به جمع 4 تیم می‌رساند و این تیم را یک گام به قهرمانی در جام حذفی نزدیک خواهد کرد. البته که استقلال هنوز در لیگ برتر هم شانس قهرمانی دارد و این‌ها بهانه‌های خوبی است که یک بار دیگر مهدی قایدی به خود به قبول‌اند که هنوز باید ستاره استقلال باشد. نه فقط مهدی قایدی، تیم استقلال باید در جم به مسیر قهرمانی بر گردد و حتی در لیگ برتر هم در سه هفته پایانی با انگیزه قهرمانی بازی کند.

استقلال اگر در دربی برنده می شد و حتی مساوی می کرد با توجه به تساوی سپاهان در برابر ملوان الان صدرنشین بود اما افسوس دیگر فایده ای ندارد. برای مهدی قایدی و تیم استقلال پرونده دربی بسته شده است. جنگ جدید با پارس جنوبی جم و در بوشهر است؛ سرزمین مادر مهدی قایدی. این بازی بهانه ای برای بازگشت است. هم برای مهدی قایدی و هم تیم استقلال.

1856925

دیدگاه‌ها