کد خبر : 1923246 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 11:18 | 11.2K بازدید | 2 دیدگاه

از ایشان بخاطر روحیه ای که به تیم دادند تشکر می‌کنم

ممی زاده: کاش ویسی از اول سرمربی نفت بود

هافبک صنعت می‌گوید ای کاش از ابتدای فصل عبدالله ویسی را انتخاب می‌کردند.

ممی زاده: کاش ویسی از اول سرمربی نفت بود

به گزارش ورزش سه، صنعت نفت آبادان با برد ۴ بر صفر مقابل نساجی بهترین برد فصلش را رقم زد. مهدی ممی زاده در این رابطه به خبرنگار ما گفت: بازی برابر نساجی خدا را شکر طوری که می‌خواستیم پیش رفت و از اول دیدار هم جدی شروع کردیم و در نیم ساعت ابتدایی سوار بازی بودیم و موقعیت هم داشتیم و در ادامه در نیمه دوم هم از همان ابتدا و پنالتی‌ای که گرفتم بازی تا پایان مطابق خواست ما پیش رفت. ما در این دیدار خیلی خوب کار کردیم و البته که بگویم نساجی هم در ابتدای بازی موقعیت خطرناک داشت ولی انصافاً نفت نمایش خوبی به خصوص در نیمه دوم داشت و حتی می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

او ادامه داد: خطایی که روی من انجام شد صد درصد پنالتی بود و تصاویر صحنه خطا نیز موجود است و به نظرم داوری خدا را شکر خوب بود و مشکلی نداشت.

این بازیکن در مورد حضور هوادران گفت: خدا را شکر توانستیم هواداران پر تعداد و پرشوری که در ورزشگاه حاضر بودند را خوشحال کنیم و انشالله دیدارهای بعدی هم همین روند ادامه دار باشد.

وی اضافه کرد: مشکلات بسیاری در طول فصل وجود داشت و به نظرم اگر از همان ابتدای فصل آقای ویسی را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردند قطعاً حالا همچین شرایطی نداشتیم و حیف شد چرا که تیم خوبی داریم و حتی توانایی کسب سهمیه هم داشتیم اما مربی بی‌دانشی در ابتدای فصل بالای سر تیم گذاشتند.

ممی زاده در مورد عملکرد طالب گفت: روز خوب طالب ریکانی بود و توپ روی پایش نشست و انشالله بازی برابر استقلال هم یک گل ۳ امتیازی برای تیم بزند.


وی در مورد دیدار با استقلال گفت: برای کسب ۳ امتیاز به مصاف استقلال خواهیم رفت و به کسب پیروزی هم نیاز داریم. سال گذشته برابر پرسپولیس یک پاس گل دادم و امیدوارم هفته آینده برابر استقلال هم بتوانم مثمرثمر باشم.
 

ممی زاده یادآور شد: از آقای ویسی بابت روحیه خوبی که به تیم تزریق کرد تشکر می‌کنم و امیدوارم در لیگ باقی بمانیم.

دیدگاه‌ها