کد خبر : 1923275 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 13:44 | 3.4K بازدید | 4 دیدگاه

دربی کرمان برای مس رفسنجان بدون دردسر نبود!

محمد ربیعی دو مهره تاثیرگذار خود را برای بازی با ملوان در اختیار نخواهد داشت.

دربی کرمان برای مس رفسنجان بدون دردسر نبود!

به گزارش "ورزش سه" تیم فوتبال مس رفسنجان شب گذشته در دربی کرمان با نتیجه یک بر صفر از سد مس گذشت تا شرایط خود در جدول رده بندی را بهبود بخشد.

با این حال، این مسابقه با دو تعویض اجباری برای نارنجی پوشان رفسنجانی همراه بود که کادر فنی این تیم را به انجام تغییرات ناخواسته در نیمه اول و دوم وا داشت.

ابتدا مصدومیت دقیقه چهل حسین کریم زاده، محمد ربیعی را مجبور به انجام تعویض و بیرون کشیدن این بازیکن و جایگزینی آن با همون ربیع زاده کرد.

1856966

اما این پایان بدشانسی‌های این تیم نبود و لوسیانو پریرا هم در پانزده دقیقه ابتدایی نیمه دوم مصدوم شد تا جای خود را با فراز امامعلی عوض کند.

1856965

هرچند هنوز کادر پزشکی این تیم نظر قطعی در مورد میزان مصدومیت این دو بازیکن نداده اما در هر صورت شمیبا به خاطر دریافت کارت زرد لحظاتی قبل از مصدومیت خود، چهارکارته شده و به طور حتم بازی برابر ملوان در هفته بیست و هشتم را از دست خواهد داد.

با این حساب ربیعی در شرایطی تیمش را با دو غایب در انزلی هدایت خواهد کرد که احتمالا حسن جعفری، بازیکن محروم مس در دربی کرمان، به پست خود در دیدار برابر ملوان برمی گردد و این مسابقه را از ابتدا آغاز خواهد کرد.

دیدگاه‌ها