کد خبر : 1923312 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 15:37 | 55.6K بازدید | 16 دیدگاه

گلزنی از وسط زمین به کپا!

آنچلوتی حقه عجیب رئال برابر چلسی را فاش کرد

کارلو آنچلوتی در مورد جایگیری عجیب فده والورده در شروع بازی هفته قبل رئال برابر چلسی توضیح داد و گفت که هدف گلزنی به کپا از وسط زمین بود.

آنچلوتی حقه عجیب رئال برابر چلسی را فاش کرد

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه گذشته با پیروزی 0-2 در زمین چلسی و در مجموع برتری 4-0 برابر این تیم راهی نیمه نهایی لیگ قهرمانان شد و حالا باید به مصاف سیتی برود.

1857021

در شروع آن بازی فده والورده نزدیک به مرکز زمین و کنار کریم بنزما و رودریگو ایستاده بود و جایگیری ستاره اروگوئه‌ای برای بسیاری جالب توجه بود. خبرنگار مارکا دیروز در نشست خبری کارلتو و در همین رابطه سوالی را مطرح کرد و مربی ایتالیایی اینگونه پاسخ داد.

آنچلوتی گفت: «ما بازی‌های اخیر چلسی را به دقت آنالیز کرده بودیم. در همه آنها کپا در شروع بازی نزدیک به نقطه پنالتی می‌ایستاد و ما هم فده را مامور کرده بودیم تا با شروع بازی اقدام به شوتزنی کند. می‌خواستیم از وسط زمین به آنها گل بزنیم. ما برای استفاده از شوت‌ها و ضربات ایستگاهی برنامه خاصی داریم و در این مقطع از فصل که بازیکنان خسته‌تر هستند، این تاکتیک می‌تواند بسیار موثر باشد. فده، کروس، مودریچ و آسنسیو بسیار خوب شوت می‌زنند و ارسال‌های دقیقی دارند. شوامنی، رودیگر و میلیتائو نیز مدافعان سرزن ما هستند.»

جالب اینکه کپا در شروع بازی برابر رئال در پست درست خود و وسط دروازه ایستاد و به نقطه پنالتی نزدیک نشد تا به این ترتیب تیر رئالی‌ها به سنگ بخورد.

دیدگاه‌ها