کد خبر : 1923322 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 16:10 | 27.8K بازدید | 9 دیدگاه

بازگشت هیولای اینتر در بهترین زمان ممکن

روملو لوکاکو درست در زمانی که اینتر بیشتر از همیشه به او نیاز داشت، به فرم خوب خودش برگشته است.

بازگشت هیولای اینتر در بهترین زمان ممکن

به گزارش "ورزش سه"، بازگشت روملو لوکاکو به فرم خوبش همان چیزی بود که اینتر انتظارش را داشت. او در بازی برابر لچه در تابستان گذشته موفق شده بود اولین گل فصل خود را برای اینتر بزند. لوکاکو که از چلسی قرضی برای اینتر بازی می‌کند، در بازگشت دوباره خود نوید روزهایی درخشان را داد ولی مصدومیت‌ها اجازه ندادند ستاره بلژیکی بدرخشد. او چیزی نمانده بود جام جهانی را نیز از دست بدهد. لوکاکو که در ترکیب اصلی جایگاهش را به ادین ژکو داده بود، پس از وقفه اخیر بازی‌های ملی کاملا متحول شده و توانسته در 9 بازی ملی و باشگاهی هشت گل بزند و دو پاس گل بدهد.

1855781

اینتر که هیولای بلژیکی را در بهترین فرم می‌بیند، حالا امیدواتر از همیشه برای رفتن به فینال لیگ قهرمانان در جدال با میلان و نبرد برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان فصل بعد است. لوکاکو در بازی اخیر برابر امپولی دو گل زد و یک پاس گل داد که اولین گل‌های او در لیگ پس از 253 روز بودند. او از فوریه 2021 نیز نتوانسته بود در لیگ دبل کند.

1854938

اینزاگی در مورد لوکاکو می‌گوید: «روملو برای ما بازیکن بسیار مهمی است و می‌دانم که تلاش زیادی کرده تا به فرم خوب خودش برگردد. این همان لوکاکویی است که همه می‌شناسیم. ما در حساس‌ترین مقطع فصل هستیم و لوکاکو را برای همین بازی‌های حساس جذب کرده‌ایم.»

لوکاکو نیز با اینزاگی هم‌عقیده است: «این لوکاکوی واقعی است. از لحاظ ذهنی و بدنی در بهترین فرم هستم و می‌خواهم کمک کنم اینتر به اهداف مهمش در این فصل برسد.»

دیدگاه‌ها