کد خبر : 1923340 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 17:25 | 32.4K بازدید | 40 دیدگاه

خوش‌شانسم که برای رئال بازی می‌کنم

پرز چیزی دارد که هیچ رئیس دیگری ندارد

تیبو کورتوا در مصاحبه جدید خود از فلورنتینو پرز ستایش کرد و گفت او بهترین و صمیمی‌ترین رئیس باشگاهی است که می‌شناسد.

پرز چیزی دارد که هیچ رئیس دیگری ندارد

به گزارش "ورزش سه"، تیبو کورتوا از سال 2018 برای رئال بازی می‌کند و بسیاری معتقدند او حالا بهترین دروازه‌بان دنیاست. گلری که با رئال به همه جام‌های ممکن غیر از کوپا دل ری رسیده و امسال می‌تواند این جام را نیز فتح کند.

1857052

کورتوا به بازی در رئال افتخار می‌کند: «من شانس بازی برای تیم‌های بزرگی چون چلسی و اتلتیکو را داشته‌ام ولی بازی برای رئال چیز دیگری است. وقتی بازیکن رئال هستید، همه دنیا شما را می‌شناسند و اگر قهرمان یک جام شوید، همه به شما تبریک می‌گویند. رئال در سطحی متفاوت با هر باشگاه دیگری است.»

کورتوا از رابطه صمیمی خود با فلورنتینو پرز حرف زد: «با پرز رابطه‌ای صمیمی دارم. او یک رئیس واقعی است و دوست دارد همیشه برنده شویم. من از سبک مدیریت او که بسیار به تیم نزدیک است، خوشم می‌آید. او حتی یک بازی را هم از دست نمی‌دهد و این را در هیچ مدیر دیگری ندیده‌ام. توقعات او از بازیکنان بسیار بالاست و یک رئیس واقعا بزرگ است که همه چیز را در فوتبال برده است. او صمیمی‌ترین رئیسی است که می‌شناسم ولی اینطور هم نیست که به هم از طریق واتساپ پیام بدهیم. قبل و بعد از هر بازی با من حرف می‌زند و روی سکوها نیز همیشه سعی می‌کند با خانواده بازیکنان ارتباط برقرار کند.»

دیدگاه‌ها