کد خبر : 1923346 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 17:59 | 13.8K بازدید | 6 دیدگاه

آینده فلیکس در ابهام: لندن برای او خوش‌یمن نبود

چلسی به زودی درباره آینده ژوائو فلیکس در این تیم تصمیم می‌گیرد و البته تصمیم باشگاه تا حد زیادی به قطعی شدن یا نشدن حضور پوچتینو به عنوان سرمربی آینده بستگی دارد.

آینده فلیکس در ابهام: لندن برای او خوش‌یمن نبود

به گزارش "ورزش سه"، ژوائو فلیکس در ماه ژانویه با قرارداد قرضی شش ماهه به چلسی پیوست اما در قرارداد او بندی وجود ندارد که ستاره پرتغالی اتلتیکو در تابستان پیش رو به صورت اتوماتیک بازیکن چلسی شود.

روزنامه انگلیسی ایونینگ استاندارد می‌گوید مدیران چلسی در حال حاضر مشغول بررسی آینده فلیکس در تیم‌شان هستند و خروجی این بررسی‌ها مشخص می‌کند که آیا چلسی او را به صورت دائمی خریداری خواهد کرد، قرارداد قرضی‌اش را یک فصل دیگر تمدید کرده یا ژوائو را به اتلتیکو برخواهد گرداند؟

1829398

اتلتیکو مادرید در ماه ژانویه به چلسی اطلاع داد فلیکس را تنها در صورت دریافت 100 میلیون یورو به صورت دائمی خواهد فروخت و باشگاه اسپانیایی همچنان روی این رقم اصرار دارد. اما ایونینگ استاندارد می‌گوید از منابع خود دریافته که در صورتی که چلسی تصمیم به خرید قطعی فلیکس داشته باشد این رقم در مذاکرات تا 75 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

چلسی که با ترافیک بازیکن مواجه است و 32 بازیکن در لیست خود دارد مصمم است پیش از شروع فصل آینده از بار ترافیک بازیکن‌ها بکاهد. با اینکه اتلتیکو ترجیح می‌دهد ستاره پرتغالی را دائمی بفروشد اما اگر پیشنهاد قرضی‌ای به مدت یک فصل با دستمزد 300 هزار پوند در هفته دریافت کند با آن موافقت خواهد کرد. اتلتیکو که در ماه ژانویه برای نیم فصل انتقال قرضی فلیکس از چلسی 12 میلیون یورو گرفته بود برای تمدید قرارداد قرضی او به مدت یک فصل خواهان 20 میلیون یورو خواهد شد.

1801024

دیدگاه‌ها