کد خبر : 1923355 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 18:27 | 45.1K بازدید | 14 دیدگاه

گراونبرخ استارت زد

آغاز شورش بازیکنان در بایرن: اینجا خوشحال نیستیم!

بحرانی که بایرن مونیخ در آن گرفتار شده شرایطی به وجود آورده که برخی بازیکنان به صراحت از نارضایتی خود از حضور در این تیم صحبت کنند.

آغاز شورش بازیکنان در بایرن: اینجا خوشحال نیستیم!

به گزارش "ورزش سه"، وقتی یک تیم وارد بحران می‌شود تنش‌های دائمی تبعات زیادی به دنبال خواهد داشت. بایرن مونیخ که چند روزی است با بحران دست و پنجه نرم می‌کند حالا شاهد اعتراض علنی دست کم یکی از بازیکنانش است که در گفت‌وگویی رسانه‌ای از ناراضی بودن خود از حضور در بایرن صحبت کرده است.

رایان گراونبرخ، بازیکن جوان هلندی بایرن مونیخ، می‌گوید می‌خواهد هر هفته بازی کند و از شرایطی که در این تیم دارد اصلا راضی نیست. این صحبتهای او باعث شده شایعات درباره جدایی‌اش در تابستان و انتقالش به لیورپول بیش از پیش پررنگ شود.

گراونبرخ تابستان گذشته به بایرن پیوست ولی تا این لحظه در بوندس‌لیگا تنها در یک مسابقه از آغاز به میدان رفته است. او حتی به ندرت به عنوان بازیکن ذخیره به میدان فرستاده شده و کل دقایقی بازی کردن برای بایرن 364 دقیقه بوده است. این بازیکن 20 ساله با مصاحبه جنجالی‌اش مدیران باشگاه را عصبانی کرده است.

1857101

گراونبرخ در گفت‌وگو با یک رسانه هلندی گفت: "یک سال تمرین کردن و بازی در بالاترین سطح فوتبال باید زیبا و سازنده باشد هر چند این یک سال برای من بازی کردن نداشت و فقط تمرین کردن بود. این شرایط فصل آینده باید تغییر کند. من می‌خواهم هر هفته بازی کنم."

بازیکن جوان هلندی در ادامه گفت: "هنوز در این باره با مدیران باشگاه صحبت نکرده‌ام. باید صبر کنیم و ببینیم چه پیش می‌آید. ولی روشن است که نقش فعلی من در بایرن چیزی نیست که انتظارش را داشتم."

در هفته‌های گذشته شایعاتی درباره جدایی گراونبرخ از بایرن مطرح بود و از لیورپول به عنوان مقصد اصلی او نام برده می‌شد. این در حالی است که از آرسنال و منچستریونایتد هم به عنوان دیگر باشگاه‌های خواهان او یاد شده است. 
1857102

دیدگاه‌ها