کد خبر : 1923360 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 18:55 | 25.1K بازدید | 9 دیدگاه

پوچتینو می‌خواهد همین هفته سرمربی چلسی شود

چلسی در آستانه انتخاب پوچتینو به عنوان سرمربی جدید باشگاه است. گفته می‌شود پوچتینو قصد ندارد تا تابستان صبر کند و همین حالا نیمکت مربیگری چلسی را می‌خواهد.

پوچتینو می‌خواهد همین هفته سرمربی چلسی شود

به گزارش "ورزش سه"، فرانک لمپارد به عنوان مربی موقت لندنی‌ها انتخاب شده اما ظاهرا باشگاه چاره‌ای ندارد جز اینکه دل اسطوره‌اش را بشکند و حتی تا پایان فصل به او فرصت ندهد. البته انتخاب پوچتینو در روزهای آینده، فقط دل لمپارد را نمی‌شکند بلکه باعث ناراحتی بیش از حد هواداران تاتنهام نیز خواهد شد. مربی آرژانتینی در 5 سالی که هدایت تاتنهام را برعهده داشت، برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر، این تیم را در کورس قهرمانی قرار داد و برای اولین بار نیز به فینال لیگ قهرمانان رساند. حالا تصور اینکه مربی محبوب تیم، هدایت رقیب همشهری را برعهده بگیرد، طرفداران تاتنهام را خشمگین و ناراحت کرده است. یکی از آنها در توییتر نوشت: «صورت پوچتینو روی همان جایی روی بنر زده می‌شود که شعار ما از تاتنهام متنفریم هست. واقعا دارم عقل لعنتی‌ام را از دست می‌دهم.» دیگری هم نوشت: «رفتن پوچتینو به تاتنهام ثابت می‌کند که طرفداری از تاتنهام دردناک و بی‌فایده است. همه این زجرها را می‌کشیم بدون اینکه بالاخره جواب بدهد، چیزی که همه باشگاه‌های دیگر بالاخره در یک مقطعی به آن می‌رسند.» 

1857110

البته تاتنهام نیز به دنبال مربی جدید می‌گردد اما به نظر می‌رسد، دنیل لوی، رئیس باشگاه علاقه‌ای به پوچتینو ندارد و دنبال لوییس انریکه، ونسان کمپانی و یا ناگلزمان است.

دیدگاه‌ها