کد خبر : 1923363 | 05 اردیبهشت 1402 ساعت 19:20 | 16.3K بازدید | 1 دیدگاه

یک امتیاز در گام نخست؛

نماینده ایران با شکست در آسیا استارت زد!

پیکان تهران در نخستین گام خود در جام باشگاه‌های آسیا شکست نزدیکی را متحمل شد.

نماینده ایران با شکست در آسیا استارت زد!

به گزارش “ورزش سه” تیم والیبال زنان پیکان که برای حضور در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا عازم کشور میانمار شده است؛ در نخستین گام خود، موفق به کسب یک امتیاز در برابر تیم میزبان شد.

شاگردان نیلوفر رشیدی عصر امروز از ساعت ۱۶:۱۵ در شهر هانوی به مصاف نماینده کشور میزبان رفتند و نهایتا دیدار نخست خود را با نتیجه ۳ بر ۲ واگذار کردند.

شاگردان فاطمه رشیدی در ست دوم و چهارم این دیدار 25 بر 21 و 25 بر 22 به پیروزی رسیدند، اما در ست‌های اول، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 18 و 15 بر 10 مغلوب این تیم شدند.

1857116

این بیست و سومین دوره از مسابقات جام باشگاه‌های والیبال زنان در آسیا است که به میزبانی شهر هانوی در ویتنام برگزار می‌شود و ۹ تیم در این مسابقات حاضر هستند و پیکان در گروه نخست با نماینده کشور میزبان، ژاپن و چین تایپه هم گروه است.

پیکانی‌ها در ادامه مرحله مقدماتی این رقابت‌ها روزهای هشتم و نهم اردیبهشت به ترتیب به مصاف کینگ وال از چین‌تایپه و هیسامیتسو اسپرینگ از ژاپن خواهند رفت.

گفتنی است که در دو دیدار دیگر امروز تیم‌های لیائونینگ دونگوها (چین) در جدالی آسان سه بر صفر خووسگول ارچیم (مغولستان) را شکست داد و آلتای (قزاقستان) در دیدار سخت سه بر دو دیاموند فود فاین چف (تایلند) را از پیش رو برداشت.

دیدگاه‌ها