کد خبر : 1923385 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 02:30 | 27.9K بازدید | 6 دیدگاه

امیدوارم به نیمه نهایی برسیم

یک استقلال دیگر به دنبال قهرمانی جام حذفی

سرمربی استقلال ملاثانی امیدوار است این تیم با پیروزی برابر هوادار به جمع چهار تیم برتر جام حذفی راه پیدا کند.

یک استقلال دیگر به دنبال قهرمانی جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، استقلال ملاثانی که در حال حاضر در رتبه دهم جدول رده‌بندی لیگ آزادگان قرار دارد، این روزها تمرینات آماده‌سازی خود را برای دیدار روز شنبه برابر هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی دنبال می‌کند.

عزیز فریسات، سرمربی استقلال ملاثانی، در حاشیه تمرین این تیم در گفت‌وگویی درباره شرایط این باشگاه صحبت کرد و گفت: استقلال ملاثانی یک تیم مردمی است و با کمک‌های مردم ایستاده است. خدا را شکر در بحث نتیجه‌گیری عملکرد قابل قبولی داشتیم؛ هر چند که اگر کمی به بچه‌ها می‌رسیدند و دست آنها را می‌گرفتند، نتایج خیلی بهتر می‌شد اما باز هم جا دارد از آقای بنی‌تمیم که همه جوره به ما کمک می‌کنند و لطف‌شان شامل حال این تیم شده است، تشکر کنم. همچنین از سایر مسئولانی که دنبال می‌کنند و به فکر هستند هم متشکرم.

وی سپس با اشاره به مشکلات بیان کرد: خواهشی که من از مسئولان دارم این است که اگر قرار است تیم زیر نظر جایی قرار بگیرد و اسپانسر انتخاب شود، بررسی کنند که آیا توانایی لازم را دارد یا خیر و این اتفاق رخ ندهد که اسپانسری در ابتدای فصل مسئولیت را قبول کند و اواسط فصل شانه خالی کند، چرا که در این صورت تیم در وسط فصل نمی‌تواند اسپانسر بگیرد و به مشکل بخورند؛ مشکلاتی که ممکن است باعث حذف تیم از لیگ شود.

1857177

فریسات افزود: آقای علاقبند مدتی اینجا بوده و کمک کرده، اما به هر دلیلی الان نیست. ما باید چه کار کنیم؟ چه کسی باید دست تیم را بگیرد؟ خواهش من این است که بررسی‌های لازم صورت بگیرد و کسانی که اسپانسر می‌شوند، تعهد و قراردادی داشته باشند و به آن هم عمل کنند. امیدوارم کمک‌هایی از طرف شرکت‌ها به تیم برسد تا بتوانیم بازی‌های خوبی به نمایش بگذاریم.

سرمربی استقلال ملاثانی در خصوص دیدار با هوادار در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی گفت: ما در جام حذفی جزء هشت تیم هستیم و بازی با هوادار اهمیت زیادی برایمان دارد. امیدوارم بتوانیم برنده بازی باشیم و به جمع چهار تیم راه پیدا کنیم.

او درباره شرایط مصدومان تیمش توضیح داد: شرایط بازیکنان نسبت به هفته‌های گذشته بهتر شده و تعداد نفرات در تمرین بالاتر رفته و جای شکر دارد. در بازی‌های قبل گاهی ۹-۱۰ بازیکن داشتیم و چند بازیکن جوان هم به تیم اضافه می‌کردیم و این کار ما را سخت می‌کرد اما نمی‌توانستیم تیم را رها کنیم؛ اگر این کار را می‌کردیم، شرایط تیم بدتر می‌شد. مجبور شدیم بمانیم و در سختی‌ها کنار بچه‌ها باشیم. خدا را شکر می‌کنم فعل خواستن در وجود بچه‌ها هست و توانستیم مشکلات را اداره کنیم. در حال حاضر تمرینات خوبی نسبت به سابق داریم و بچه‌ها آماده هستند.

فریسات درباره اینکه اعضای تیم هوادار خود را از پیش برنده می‌دانند، گفت: فوتبال هزار اتفاق دارد و من نمی‌توانم بگویم تیمی را می‌برم. حتی اگر با ضعیف‌ترین تیم بازی داشته باشیم، نمی‌توانیم بگوییم حتما حریف را کنار می‌زنیم. امیدوارم فوتبال قابل قبولی باشد و هر دو تیم بازی خوبی را به نمایش بگذارند و تیمی که استحقاقش را دارد، برنده شود. ما دنبال این هستیم که بازی را ببریم و خودمان را به جمع چهار تیم برسانیم.

مصاحبه و عکس ها: مهزیار شهنی

دیدگاه‌ها