کد خبر : 1923387 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 03:00 | 37.3K بازدید | 50 دیدگاه

سپاهانی‌ها این بازی را فراموش نمی‌کنند؛

اشتیاقی که در نقش جهان کشته شد (عکس)

هواداران سپاهانی باورشان نمی‌شد که در مصاف با ملوان دو امتیاز حساس را از دست بدهند.

اشتیاقی که در نقش جهان کشته شد (عکس)

به گزارش "ورزش‌ سه"، فضایی که هواداران سپاهانی برای دومین بازی پیاپی در ورزشگاه نقش جهان ایجاد کرده بودند، دیدنی و هیجان‌انگیز بود. آنها بار دیگر برای حمایت از بازیکنان و تیم محبوب‌شان به ورزشگاه آمده بودند و امیدوار بودند مانند دیدار برابر مس رفسنجان با لذت پیروزی و بازپس‌گیری صدر جدول به خانه‌هایشان بازگردند، اما این بار اتفاقات دیگری در راه بود.
مس رفسنجان هم در دقایقی حملات خطرناکی روی دروازه سپاهان در نقش جهان ترتیب داد، اما شوت استثنایی امید نورافکن سبب شد تا امیدهای شاگردان محمد ربیعی برای بازگشت به مسابقه از بین برود.

1857178

در مصاف با ملوان هم سپاهان سراپا حمله بود و موقعیت‌های متعددی برای گلزنی ایجاد کرد، اما فقط یک بار روی ضربه کرنر شهریار مغانلو موفق به گلزنی شدند، تا وقتی در دقایق پایانی یک ضربه ایستگاهی به سود شاگردان مازیار زارع گرفته شد، آنها از غفلت مدافعان تیم حریف با وجود حمایت خاصی که از سوی هوادارانشان دریافت می‌کردند، نهایت استفاده را بردند و با مقاومت جانانه در ورزشگاه نقش جهان در دقایق باقی‌مانده، مانند بازی رفت یک امتیاز را از سپاهان گرفتند.
اگر سپاهان در سه بازی باقی‌مانده فرصت جبران و گرفتن دوباره صدر را به دست نیاورد، مصاف برگشت سپاهان برابر ملوان به یکی از خاطرات تلخ سپاهانی‌ها و هوادرانشان بدل خواهد شد که یک روز ویژه را برای فوتبال ایران در نقش جهان شکل داده بودند.

1857180
1857181

عکس: وحید مومن‌زاده

دیدگاه‌ها