کد خبر : 1923405 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 01:47 | 76.3K بازدید | 37 دیدگاه

توئیت کنایه‌آمیز وینیسیوس علیه لالیگا (عکس)

وینیسیوس جونیور، مهاجم برزیلی رئال مادرید با انتشار یک از مسئولان لالیگا انتقاد کرد.

توئیت کنایه‌آمیز وینیسیوس علیه لالیگا (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، خیرونا در شب پیروزی 4-2 مقابل رئال مادرید برنامه ویژه ای هم برای متوقف کردن وینیسیوس جونیور با خطاهایی شدید و متعدد بود. شدت این خطاها و بی اعتنایی داور باعث عصبانیت مهاجم رئال شده و اعتراضات مکرر او به این وضعیت غیرعادی باعث شد تا کارت زرد هم دریافت کند.

1857244

عجیب ترین صحنه بازی را زمانی شاهد بودیم که سانتی بوئنو با یک خطای خشن وینیسیوس را کنار خط طولی نقش بر زمین کرده و توپ را محکم به بدن او کوبید و در عین ناباوری کارتی از داور دریافت نکرد.

در شبی که هواداران خیرونا هم حسابی از خجالت مهاجم رئال درآمدند چند بازیکن حریف نیز در کنار خطاهای متعدد و خشونت آمیز با رفتارهای تحریک آمیز خود نیز روی اعصاب وینی رفتند اما هیچ یک از این کارها با جریمه خاصی از سوی داور روبرو نشد.

1857243

وینیسیوس جونیور با این وجود یک گل زد و یک پاس گل هم داد که البته تاثیری در شکست تیمش نداشت. او ساعتی پس از پایان بازی یک توئیت کنایه آمیز منتشر کرده و اعتراض خود را مستقیما متوجه لالیگا کرد؛ جایی که رئالی‌ها معتقد هستند به اندازه کافی از مهاجم برزیلی در برابر خشونت و شعارهای نژادپرستانه محافظت نمی‌کند.

1857242

وینیسیوس جونیور در توئیت خود کنار کلمه "لالیگا" دو شکلک خنده استفاده کرده و از بی تفاوتی‌های اخیر نسبت به رفتارهای مغرضانه تیم‌های حریف علیه او در بازی‌های لیگ اسپانیا واکنش نشان داد.

دیدگاه‌ها