کد خبر : 1923415 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 09:28 | 16.9K بازدید | 30 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا: تحقیر رئال مادرید!

شکست 4 بر 2 رئال مادرید مقابل خیرونا با انتقاد شدید روزنامه‌های اسپانیایی از شاگردان کارلو آنچلوتی همراه شد.

روزنامه‌های اسپانیا: تحقیر رئال مادرید!

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته سی و یکم لالیگا با شکست باورنکردنی رئال مادرید جریان یافت.

شاگردان کارلو آنچلوتی در بازی خارج از خانه مقابل خیرونا با نتیجه 4 بر 2 شکست خوردند و با 65 امتیاز همچنان در رده دوم لالیگا حضور دارند.

والنتین کاستیانوس آرژانتینی، ستاره خیرونا در این بازی بود و هر 4 گل تیمش را به ثمر رساند. کسب این نتیجه موجب شد تا احتمال رسیدن لوس بلانکوس به بارسلونا در صدر جدول رده بندی کمرنگ‌تر از قبل شود.

روزنامه‌های چاپ امروز اسپانیا به شکست رئال مادرید پرداخته‌اند:

1857270

روزنامه موندودیپورتیوو درخشش این بازیکن آرژانتینی را "خارق العاده" توصیف کرده و از این عبارت برای تیتر یک استفاده کرده است. کاستیانوس پس از بازی گفت به ثمر رساندن چهار گل مقابل رئال یک رویا بود.

1857271

روزنامه اسپورت که نزدیک به بارسلوناست از شکست رئال استفاده کرده تا به رقیب دیرینه آبی اناری پوشان کنایه بزند. عنوان "تحقیر" عبارت مدنظر این روزنامه برای توصیف شکست شاگردان کارلو آنچلوتی است.

1857272

روزنامه آ.س شکست عجیب رئال را با عنوان "یک مهمانی و یک جشنواره گل" تعبیر کرده است و از پوکر تاریخی کاستیانوس مقابل رئال مادرید نوشت.

1857273

روزنامه LESPORTIU از عنوان "بهترین غیرممکن" استفاده کرده تا حیرت از شکست قهرمان اروپا در خانه خیرونا را توصیف کند.

1857274

روزنامه مارکا شکست رئال مادرید را "فقدان اتحاد و احساس شرمندگی" توصیف کرده است. کارلو آنچلوتی پس از شکست شاگردانش از هواداران عذرخواهی کرده بود و تایید کرد که رئال مادرید آن تیم همیشگی نبود.

دیدگاه‌ها