کد خبر : 1923420 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 10:04 | 38.2K بازدید | 31 دیدگاه

کلاس متفاوت شماره یک فوتبال ایران

علی بیرانوند توپ را رام می‌کند (عکس)

بیرانوند در کلاس دیگری در لیگ برتر دروازه بانی می‌کند و با اعتماد به نفس فوق العاده ای که طی سالیان اخیر به دست آورده شرایط را کاملا به سود خود دنبال می کند.

علی بیرانوند توپ را رام می‌کند  (عکس)

به گزارش ورزش سه، دربی یک کلین شیت دیگر به کارنامه بیرانوند اضافه کرد و البته شاید خیلی‌ها به روز آسان او در دروازه پرسپولیس در جدال با استقلال اشاره کنند اما مشاهده دوباره این بازی نشان می‌دهد که او به چه شکل توانسته از اعتماد به‌نفس و تجربه خود در مسیر آسان شدن این بازی سود ببرد.

جاگیری های این دروازه بان باتجربه در چند مرحله باعث شد تا دریافت توپ‌های حریف کاملا آسان به نظر برسد اما او به خوبی از هوش و تجربه خود در مسیر توپگیری از حریف سود برد. از سوی دیگر یکی از موقعیت‌های جدی بازی نیز توپی بود که مدافعان پرسپولیس عبور کرد و خروج جسورانه گلر ملی پوش پرسپولیس را به همراه داشت.

1857281

در شرایطی که محمد محبی با سرعت خود در انتظار اشتباه بیرانوند در خروج از دروازه بود اما او به خوبی توانست حتی در این شرایط سخت نیز در جهت بازیسازی کار را برای تیمش دنبال کند و مثل یک مدافع میانی باتجربه توپ را با ضربه سر در اختیار هم تیمی اش قرار داد.

حرکتی که با استقبال ننکا و دیگر نیمکت نشینان پرسپولیس در این بازی نیز همراه شد و آنها به تشویق بیرانوند پرداختند و سکوها نیز نام او را بار دیگر فریاد زدند.

بیرانوند که در پایان بازی کاملا هیجان زده و سرمست از این برد بود در جریان بازی نیز یک رهبری فوق العاده از خود برای دستیابی تیمش به نتیجه دنبال کرد و نشان داد که بی جهت نیست او را به عنوان یک گلر قابل اعتماد و در کلاسی متفاوت در لیگ برتر ایران می‌شناسند.

1857282

دیدگاه‌ها