کد خبر : 1923433 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 11:17 | 23.4K بازدید | 42 دیدگاه

این امدادگران در دنیا مشابه ندارند

در نقش جهان تمارض کنید شخصا تنبیه‌تان می‌کنند!

اصفهانی‌ها کاملا بی‌تاب قهرمانی در دوره بیست و دوم لیگ هستند و این موضوع را می‌توان حتی در رفتار احساسی و غیرحرفه‌ای امدادگران و دیگر اعضای آنها هم دید.

در نقش جهان تمارض کنید شخصا تنبیه‌تان می‌کنند!

به گزارش "ورزش سه"، بازی حساس دو تیم سپاهان و ملوان در شرایطی با تساوی یک – یک خاتمه یافت که حواشی زیادی داشت. طرفداران و اعضای سپاهان و حتی خبرنگاران اصفهانی مدعی وقت کشی شاگردان مازیار زارع در این بازی بودند و حتی پرسشگری آنها در نشست خبری با واکنش سرمربی حریف همراه شد.

اکنون اما با گذشت دو روز از این بازی حواشی جدیدی از آن منتشر شده است. باشگاه ملوان با انتشار تصاویری از لحظه مصدومیت بازیکن تیمش و حضور پزشک این باشگاه، از برخورد زننده یکی از امدادگران با دکتر صیاد خبر داده‌اند.

این اتفاق در لحظه‌ای شکل گرفت که سیدمهدی سیدعلی داور بازی بعد از مصدومیت میلاد شعبانلو بازیکن ملوان و بررسی ابتدایی پزشکی از تیم امدادگر درخواست ورود کرده تا با برانکارد بازیکن مصدوم ملوان از زمین خارج شود. دکتر صیاد در شرایطی که بازیکن مصدوم روی برانکارد را همراهی می‌کرد ناگهان با برخورد زننده یکی از امدادگران که قطعا وظیفه‌اش تنها اقدام برای خروج بازیکنان مصدوم است نه هواداری، مواجه می‌شود. 

1857301

دکتر ملوان که بعد از استقرار بازیکن مصدوم پشت دروازه این تیم با برانکارد، قصد بررسی وضعیت وی را داشت، ناگهان با برخورد یکی از امدادگران شاکی و مدعی وقت کشی این تیم مواجه می‌شود. در ادامه بحث کاملا جدی و تندتر بین طرفین دنبال می‌شود. ابتدا یکی از امدادگران با کوبیدن به سینه پزشک ملوان قصد دارد او را از بازیکن مصدوم دور کند و وقتی با اعتراض دکتر صیاد مواجه می‌شود، یکی دیگر از آنها نیز اقدام به هل دادن وی می‌کند. ماجرا وقتی جدی می‌شود شعبانلو که مصدوم روی برانکارد حضور داشت از جای خود بلند شده و به دفاع از پزشک تیمش می‌پردازد و او را به سمت رختکن مشایعت می‌کند.

ویدئو: 298920

لحظاتی بعد اما نیمکت ملوان متوجه این درگیری شده و وارد ماجرا می‌شود. رضا حیدری دروازه بان ذخیره ملوان سعی در آرام کردن جو دارد و معترضین را از پزشک تیم و نیمکت تیمش دور می‌کند اما اعتراضات همچنان ادامه دارد و واکنش دیگر نیمکت‌نشینان و حتی سکونشینان طرفدار ملوان را به دنبال دارد.

بعد از این اتفاق عجیب باشگاه ملوان طی بیانیه ای نسبت به آن واکنش نشان داد: 
دیدار ملوان و سپاهان در حضور باشکوه هواداران سپاهان اصفهان و هواداران وفادار ملوان ، تحت‌الشعاع رفتار زننده‌ای از سمت گروه امدادگر ورزشگاه نقش جهان نسبت به گروه پزشکی متعهد ملوان قرار گرفت که توسط تصویربرداران زحمتکش اطراف زمین مسابقه به وضوح  ثبت و ضبط گردید.

1857302

باشگاه ملوان ضمن احترام به هواداران باشگاه سپاهان و درک احساسات آن‌ها در شرایط حساس مسابقه، از رفتار زننده گروه امدادگر ورزشگاه نقش جهان نسبت به گروه پزشکی باشگاه ملوان و برخورد فیزیکی آن‌ها با دکتر بابک صیاد مدیر کادر پزشکی باشگاه شکایت کرده و خواستار برخورد با رفتار غیرحرفه‌ای و زننده‌ آن‌ها طبق آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است.

دیدگاه‌ها