کد خبر : 1923444 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 12:24 | 58.6K بازدید | 16 دیدگاه

نظری جز ادامه همکاری وجود نداشت اما

برای تمدید با کاپیتان ایران یک ثانیه هم تردید نکنید!

وبسایت یونانی اسپورتال در مطلبی به تمجید از عملکرد عالی کاپیتان تیم ملی ایران برابر المپیاکوس پرداخته است.

برای تمدید با کاپیتان ایران یک ثانیه هم تردید نکنید!

به گزارش "ورزش سه" نمایش فوق‌العاده احسان حاج صفی در فصل جاری سوپرلیگ یونان سران باشگاه آ.اک آتن را از مدت‌ها قبل به فکر تمدید قرارداد با کاپیتان تیم ملی انداخته است.

با این حال، مدافع ایرانی صدرنشین سوپرلیگ یونان تا این لحظه بر سر همه جزئیات با باشگاه یونانی به توافق کامل نرسیده و همین موضوع باعث شده تا همچنان در رسانه‌های یونانی گمانه‌زنی‌هایی پیرامون کلیت توافق حاج صفی با مدیران این باشگاه وجود داشته باشد.

اما عملکرد فوق‌العاده حاج صفی در بازی برابر المپیاکوس باعث شد تا رسانه اسپورتال در مطلبی، به تمجید از مدافع کناری زردها پرداخته و مدعی شود کمترین تردیدی در خصوص ضرورت تمدید قرارداد با این بازیکن در بین مدیران آ.اک وجود ندارد. در ادامه این مطلب را می‌خوانید؛

طبیعی است که ماتیاس آلمیدا و مدیران آ.اک منتظر دربی یکشنبه گذشته نبودند تا نظر کاملی درباره بازیکنان حاضر در لیست داشته باشند. با این حال، برای بازیکنانی مثل حاج صفی که هنوز به نتیجه قطعی در مورد آینده خود نرسیده است، هر بازی و شاید تمام جزئیات مهم است. واقعیت این است که عملکردی که مدافع کناری ایرانی در فالیرو به جا گذاشت، اگر ثانیه‌ای تردید در خصوص تمدید قراردادش وجود داشت را از بین برد.

نمایش حاج صفی در دربی با المپیاکوس چشمگیر بود. شاید حتی بهتر از تصویر فوق‌العاده‌ای که مدافع کناری ایرانی در تمام این فصل به گذاشته است. اینکه نظر آلمیدا و مدیران آ.اک این است که به حاج صفی پیشنهادی برای تمدید قراردادی که در تابستان منقضی می شود بدهند، بدیهی است و پیشتر در اسپورتال در خصوص آن خوانده‌اید.

اگر در مورد آینده این بازیکن تردید جزئی یا نظر دیگری وجود داشت - که به احتمال زیاد وجود نداشت - پس از عملکرد احسان در بازی با المپیاکوس کاملاً پاک شد و حالا به نظر می‌رسد که آ.اک با این مدافع کناری ایرانی پای میز تمدید قراردادش بنشیند.

1857324

دیدگاه‌ها