کد خبر : 1923453 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 11:39 | 46.7K بازدید | 0 دیدگاه

در چهل سالگی، چرا خداحافظی نمی‌کنی اسماعیل

اسماعیل مطر، کاپیتان تیم الوحده اعلام کرد زمان خداحافظی او از فوتبال توسط مردم تعیین خواهد شد.

در چهل سالگی، چرا خداحافظی نمی‌کنی اسماعیل

به گزارش ورزش سه، اسماعیل مطر سال چهلم زندگی خود را پشت سر می‌گذارد اما همچنان به عنوان کاپیتان تیم فوتبال الوحده به فوتبال خود ادامه می‌دهد. این بازیکن باتجربه‌ اماراتی حالا در جدیدترین گفت‌وگوی خود درباره زمان خداحافظی از فوتبال صحبت کرد و گفت: اگر نظرات هواداران را ببیند، من برای فصول آینده هم می‌توانم به فوتبال ادامه بدهم و هر چه از دستم بربیاید، برای جلب رضایت آنها انجام بدهم. اگر بازیکنی غیر از اسماعیل مطر ببیند توانایی ارائه این نمایش را دارد، هیچ کس او را از انجام این کار منع نمی‌کند. این نشان می‌دهد که همه چیز در زمان خودش اتفاق می‌افتد.

مطر در خصوص شانس قهرمانی الوحده در لیگ امارات گفت: سرنوشت الوحده و العین در اختیار شباب الاهلی است که در صدر جدول رده‌بندی قرار دارند اما با این حال وظیفه ما این است که پس از پیروزی مقابل خورفکان، اختلاف با صدر را کاهش بدهیم. ما باید امتیازات کامل را کسب کنیم و منتظر نتیجه سایر تیم‌ها هم باشیم. سرنوشت ما دست ما نیست.

1857341

او سپس در خصوص دیدار با عجمان عنوان کرد: عجمان یکی از قوی‌ترین تیم‌های فصل جاری است و باید در رویارویی بعدی تلاش مضاعفی مقابل آنها داشته باشیم تا با نتیجه مطلوبی از بازی خارج شویم.

لازم به ذکر است الوحده در حال حاضر با 48 امتیاز (3 امتیاز کمتر از شباب الاهلی صدرنشین) در رده سوم جدول رده‌بندی لیگ امارات قرار دارد. این تیم که به علت تفاضل گل کمتر نسبت به العین در رده سوم قرار گرفته، برای کسب قهرمانی نیاز به کسب پیروزی در دو مسابقه آینده و عدم نتیجه‌گیری دو حریف خود دارد.

دیدگاه‌ها