کد خبر : 1923457 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 11:45 | 20.4K بازدید | 11 دیدگاه

تاریخ تمام و کمال به سود سیتی:

آماری که تکلیف این فصل لیگ برتر را معلوم می‌کند!

هر 11 بازی آخر منچسترسیتی و آرسنال در لیگ برتر به سود سیتیزن‌ها تمام شده است.

آماری که تکلیف این فصل لیگ برتر را معلوم می‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، اگر منچسترسیتی در دو بازی عقب افتاده خود در لیگ برتر به پیروزی برسد دوباره صدرنشین خواهد شد و این یعنی تکرار داستان سال‌های اخیر لیگ انگلیس. تیم میکل آرتتا در فصل جاری رقیب سرسختی برای سیتی بوده و حتی در مقطعی به نظر می‌رسید قهرمانی این تیم قطعی باشد.

امشب در حقیقت فینال لیگ برتر بین این دو تیم مدعی در ورزشگاه اتحاد برگزار خواهد شد و تیم پیروز از شانس قابل توجهی برای کسب عنوان قهرمانی برخوردار است. اما مرور تاریخ نشان می‌دهد کار آرسنال برای کسب حتی تساوی در بازی امشب نیز دشوار است و هر 11 بازی اخیر با برتری سیتی همراه بوده است.

1857346

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا در این مدت یک برتری 0-5 و دو پیروزی 0-3 را نیز تجربه کرده و حتی یک بار نیز به توپچی‌های لندن رحم نکرده است. بازی رفت دو تیم در لیگ برتر در روزهای ابتدایی فصل و در بدترین شرایط ممکن برای آرسنال برگزار شد و آنها چهارمین شکست متوالی خود را نیز تجربه کردند.

اما در ادامه تیم تحت هدایت میکل آرتتا دچار تحول بزرگی شده و توانست با کسب نتایج درخشان، خود را به عنوان مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی بعد از نزدیک به دو دهه معرفی کند. اما توپچی‌ها در هفته‌های اخیر دچار افت نسبی شدند و نتایج درخشان سیتی باعث شده حالا آنها بخت اول کسب عنوان قهرمانی لقب بگیرند. تیم آرتتا برای حفظ موقعیت خود چاره ای جز کسب پیروزی در بازی امشب ندارد، اما حداقل نتایج فصول اخیر موید آن است که کار بسیار دشواری در انتظار این تیم خواهد بود.

دیدگاه‌ها