کد خبر : 1923497 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 15:28 | 13.3K بازدید | 1 دیدگاه

گل هفتم شکاری در هیایوی دربی گم شد

در روزی که نگاه اهالی فوتبال به دربی صدم پایتخت بود، رضا شکاری موفق شد هفتمین گل فصل خود را ثبت کند.

گل هفتم شکاری در هیایوی دربی گم شد

به گزارش "ورزش‌ سه"، دقایقی پس از سوت پایان دربی پایتخت که در ورزشگاه آزادی برگزار شد، چند کیلومتر آنطرف‌تر یکی دیگر از مسابقات حساس لیگ برتر آغاز شد و شاگردان سعید الهویی و ساکت الهامی در ورزشگاه دستگردی اکباتان برابر هم صف‌آرایی کردند.

در این مسابقه این تیم فوتبال هوادار بود که در نیمه اول با یک پنالتی جنجالی که سه مرتبه تکرار شد، از میهمان خود پیش افتاد، اما با شروع نیمه دوم گل‌گهری‌ها که در نیمه اول هم مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشتند، سرانجام روی ارسال رضا جعفری و ضربه سر رضا شکاری به گل تساوی دست پیدا کردند.

1857403

شکاری پس از حواشی زیادی که طی سال‌های اخیر از سر گذارند، در فصل بیست و دوم در حال پشت سر گذاشتن یکی از بهترین سال‌های دوران حرفه‌ای خود است. او نه تنها با به ثمر رساندن ٧ گل یکی از بهترین بازیکنان لیگ از این حیث است، که با ارسال ۵ پاس گل در این بخش هم در رتبه چهارم بهترین پاسورهای لیگ برتر در دوره بیست و دوم قرار دارد.  

شکاری با ارائه همین عملکرد توانست خودش را برای اولین مرتبه به اردوی تیم ملی زیر نظر قلعه‌نویی هم برساند و امیدوار است در بازی‌های باقی‌مانده مهره موثری در راه کسب قهرمانی جام حذفی و رقابت برای گرفتن رتبه چهارمی لیگ برتر باشد، که دو هدف سیرجانی‌ها به شمار می‌رود.

1857404
1857405

عکس‌ها ابوالفضل امیرزاده

دیدگاه‌ها