کد خبر : 1923509 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 16:46 | 11.2K بازدید | 5 دیدگاه

دل ساسان و ایوب برای تیم می‌سوزد؛

کاپیتان سابق فولاد: خوشحالم رکوردم می‌شکند

مهاجم شماره ۳ فولاد به آمار بیشترین بازی با پیراهن این باشگاه رسید.

کاپیتان سابق فولاد: خوشحالم رکوردم می‌شکند

به گزارش "ورزش سه"، فولاد خوزستان در دیدار اخیرش موفق شد در ورزشگاه خانگی برابر نفت مسجدسلیمان به پیروزی یک بر صفر برسد تا در چهار مسابقه امسال ۱۰ امتیازی شود که یکی از نکات این مسابقه، رسیدن ساسان انصاری به رکورد جلال کاملی‌مفرد برای این باشگاه بود.

جدول بازیکنان با بیشترین تعداد مسابقات برای فولاد در لیگ برتر به شرح زیر است:

۱- جلال کاملی‌مفرد - ساسان انصاری ۲۱۵ بازی
۲- ایوب والی ۱۹۶ بازی 
۳- بختیار رحمانی ۱۷۲ بازی 
۴- لوسیانو پریرا ۱۶۹ بازی
۵- مهرداد جماعتی ۱۶۱ بازی
۶- اسماعیل شریفات ۱۵۱ بازی
۷- عبدالله کرمی ۱۵۰
۸- سیامک سرلک ۱۴۲ بازی
۹- احمد عبدالله‌زاده ۱۳۳ بازی
۱۰- آرش افشین ۱۲۹ بازی
۱۱- امید شریفی‌نسب ۱۲۸ بازی 
۱۲- سید محمد علوی ۱۲۱ بازی 
۱۳- علی بداوی ۱۱۳ بازی

به همین بهانه با جلال کاملی‌مفرد گفت‌وگوی کوتاهی داشتیم. او در این خصوص گفت: برای ساسان خوشحال هستم. او و ایوب کاپیتان‌های تیم هستند و قطعا بچه‌های خودمان دل‌شان بیشتر از بقیه برای تیم می‌سوزد. همین که این بچه‌ها بتوانند در فولاد بدرخشند برای من باعث خوشحالی است و امیدوارم که فولاد همیشه در اوج باشد.

کاپیتان پیشین فولاد در خصوص نتایج این فصل فولاد گفت: کم و بیش فوتبال و فولاد را دنبال می‌کنم. اوضاع تیم خدا را شکر بهتر شده ‌‌و امیدوارم با تلاش همه و دلسوزی کادر فنی و بازیکنان این‌ نتایج خوب اخیر ادامه‌دار باشد و دوباره فولاد را درخشان در فوتبال ایران ببینیم.

او در مورد حضور پیشکسوتان فولاد همچون احمد آل‌نعمه، رحیم حلفی و لفته حمیدی در کادر فنی فولاد گفت: بچه‌ها برای فولاد زحمت کشیده‌اند و این کار بسیار خوبی است که در کنار تیم هستند. قطعا دلشان بیشتر از همه برای تیم می‌سوزد و برای موفقیت فولاد می‌جنگند و برای همه آن‌ها خوشحالم و آرزوی موفقیت می‌کنم.

دیدگاه‌ها