کد خبر : 1923511 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 16:54 | 31.2K بازدید | 59 دیدگاه

ستاره خیرونا: نمی‌دانم مسی گل‌هایم به رئال را دید یا نه

خیرونا در این هفته از لالیگا شوک بزرگی به رئال مادرید وارد کرد و کهکشانی‌ها را با نتیجه قاطع 4 بر 2 شکست داد. ستاره این بازی کسی نبود جز تاتی کاستیانوس.

ستاره خیرونا: نمی‌دانم مسی گل‌هایم به رئال را دید یا نه

به گزارش "ورزش سه"، کاستیانوس هر 4 گل خیرونا را وارد دروازه مادریدی‌ها کرد تا خودی نشان دهد و کیفیت بازی‌اش را به رخ بکشد. این ستاره آرژانتینی سرمست از این درخشش و پیروزی، آرزو کرده مسی گل‌هایش را دیده باشد. او گفت: «همیشه از بارسا بیشتر از رئال مادرید خوشم آمده، به خاطر مسی. او الگوی من است.»

او تاکید کرد: «نمی‌دانم لئو بازی دیروز را دیده یا نه. داریم درباره بهترین بازیکن دنیا حرف می‌زنیم. او برای ما آرژانتینی‌ها خداست. در جام جهانی یک کاری کرد که گریه‌ام درآمد.» آیا او خودش را در تیم ملی کنار مسی می‌بیند؟

«حضور در تیم ملی کنار لئو برای من رؤیایی خواهد بود، ولی باید قدم به قدم جلو رفت. می‌دانم کار سختی است، اما هیچکس نمی‌تواند این رؤیا را از من بگیرد.» آیا به نظر او، مسی بهتر از مارادوناست؟ «خیلی‌ها در این باره بحث می‌کنند که مسی بهتر است یا مارادونا. لازم نیست آنها را با هم مقایسه کنید، باید از بازی‌شان لذت ببرید. امروز من باید از بازی مسی لذت ببرم. او الگوی من است.»

1857422

جدا از ابراز علاقه به مسی، این ستاره آرژانتینی که امیدوار است با درخشش برابر رئال بتواند نظر باشگاه‌های بزرگتر را جلب کند، از حس و حالش گفت: «وقتی اوضاع توی زمین خوب پیش می‌رود، همه چیز خوب است. ولی باید بدانی که چطور انرژی منفی را مدیریت کنی و انرژی مثبت تولید کنی.»

کاستیانوس ضمن تمجید از مربی تیمش گفت: «خیرونا یک خانواده است و این در زمین بازی هم نمود دارد. اینجا هیچکس بهتر از بقیه به نظر نمی‌رسد... اما امروز باید به پیام‌های کسانی جواب بدهم که در طول فرایند پیشرفت من در کنارم بوده‌اند.» او درباره شادی بعد از گلش هم تاکید کرد: «شادی بعد از گل من هیچ معنی خاصی نمی‌دهد. آن را در اروگوئه با هم‌تیمی‌هایم شروع کردم و دیگر جزیی از برنامه‌ام شد.»

دیدگاه‌ها