کد خبر : 1923512 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 16:57 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

این بار تیرک سد راه ایرالکو شد (عکس)

مهاجم بلندقامت آلومینیوم بدشانس بود که شوت او وارد دروازه ذوب‌آهن نشد.

این بار تیرک سد راه ایرالکو شد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، آلومینیوم اراک در شرایطی پس از متوقف کردن نساجی در قائم‌شهر به تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهن رضایت داد که شاگردان سید مهدی رحمتی در این دیدار و به ویژه نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتند ولی در گلزنی بدشانس بودند و حتی یک ضربه هم به تیرک دروازه اصابت کرد.

محمدرضا آزادی که در این فصل ۶ گل در لیگ برتر به ثمر رسانده و بهترین گلزن اراکی‌ها به حساب می‌آید، پس از حضور تعویضی در دیدار هفته گذشته برابر نساجی مازندران که یک ضربه او را گلر حریف مهار کرد، در مسابقه اخیرشان مقابل ذوب‌آهن هم سه شوت به سمت چارچوب دروازه زد که درخشش گلر ذوب و تیرک دروازه اجازه نداد او گلزنی کند.

1857424

آزادی که آخرین بار در هفته نوزدهم موفق به گلزنی شده بود، انگیزه زیادی داشت دوباره این کار را انجام دهد و تیمش را به پیروزی برساند، اما شوت او در دقیقه ۷۵ پس از برخورد به دست پارسا جعفری به تیرک عمودی دروازه ذوبی‌ها اصابت کرد و با بدشانسی تبدیل به گل نشد.

آلومینیوم در صورت گلزنی و برتری مقابل ذوب‌آهن می‌توانست به یک امتیازی فولاد در رده هفتم جدول لیگ برتر برسد که حملات این تیم در مسابقه اخیرش بی‌نتیجه ماند و آنها به یک امتیاز برای تثبیت جایگاهشان در رتبه هشتم بسنده کردند. 

عکس: محمد عباسی

دیدگاه‌ها