کد خبر : 1923523 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 17:57 | 8K بازدید | 6 دیدگاه

میسون: باخت مقابل نیوکسل را جبران می‌کنیم

رایان میسون انتظار دارد بازیکنان تاتنهام شکست سنگین 6 بر یک مقابل نیوکسل را جبران کنند و واکنش‎ آنها به آن باخت در مسابقه فردا با منچستریونایتد دیده شود.

میسون: باخت مقابل نیوکسل را جبران می‌کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مربی موقت تاتنهام همچنین تاکید کرد از عهده هدایت این کشتی طوفان‌زده برمی‌آید و می‌تواند دوباره ثبات را به باشگاه برگرداند. 

میسون 2 سال پیش و بعد از اخراج ژوزه مورینیو نیز مربی موقت تاتنهام شده بود و در فینال جام اتحادیه برابر سیتی روی نیمکت نشست و البته فینال را واگذار کرد. در هر حال، میسون آن زمان با 29 سال سن جوان‌ترین مربی تاریخ لیگ برتر شد و 4 تا از 6 مسابقه‌ای که هدایت لندنی‌‌ها را برعهده داشت، برد. حالا او تجربه دستیاری آنتونیو کونته را هم دارد و دوست دارد عنوان مربی موقت به مربی دایم تبدیل شود، اما قبل از آن باید توانایی‌های خود را نشان دهد. در اولین گام هم باید باخت سنگین برابر نیوکسل را جبران کند.
میسون گفت: «واضح است که بازی یکشنبه ناامیدکننده بود و امیدوارم و انتظار دارم که نه فقط بازیکنان بلکه هر کسی که اینجا هست، واکنش نشان دهد. درک می‌کنم که رابطه با هواداران این اواخر زیاد خوب نبوده، اما شکی نیست که به آنها نیاز داریم و می‌خواهیم آنها کنارمان باشند.»

1857439

میسون تصمیم گرفته مت ولز، مدیر سابق آکادمی تاتنهام و نوه کلیف جونز، اسطوره باشگاه را از بورنموث بگیرد و به عنوان دستیار اول خودش انتخاب کند.
او گفت این بار باتجربه‌تر شده و می‌تواند بهتر عمل کند: «در این 2 سال خیلی چیزها اتفاق افتاده، ولی من در این وضعیتی که داریم، خوبم و احساس می‌کنم آماده‌اش هستم.»
مربی موقت تاتنهام ادامه داد: «زمان زیادی را روی چمن گذرانده‌ام، اما احتمالا کسانی که با آنها کار کرده‌ام و با آنها برخورد داشته‌ام، پیشرفت من را تسریع کرده‌اند. سخت است که وضعیت را تغییر اساسی و زیادی بدهیم، اما امیدوارم و انتظار دارم که هرچه به پایان فصل نزدیک‌تر می‌شویم، همه و نه فقط کسانی که داخل باشگاه هستند، اثر من و اثر ما را روی تیم ببینند.»

دیدگاه‌ها