کد خبر : 1923551 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 20:01 | 22.4K بازدید | 7 دیدگاه

حق با مورینیو بود: این داور به ژوزه توهین کرد!

فدراسیون فوتبال ایتالیا، مارکو سِرا، داور دیدار رم و کرمونزه در ماه مارس را به دلیل توهین‌هایش به ژوزه مورینیو سرمربی رم محکوم کرد.

حق با مورینیو بود: این داور به ژوزه توهین کرد!

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دو تیم رم و کرمونزه در ماه مارس در سری آ به دلیل درگیری بین ژوزه مورینیو و مارکو سرا داور مسابقه جنجالی شد. فدراسیون فوتبال ایتالیا اعلام کرد این داور را به دلیل توهین‌هایش به ژوزه مورینیو محکوم کرده و پرونده‌اش را به دادگاه کیفری ارجاع داده است.

سرا که در آن شب داور چهارم دیدار جالوروسی و کرمونزه بود در کنار خط با مورینیو تنش‌های زیادی را تجربه کرد. مورینیو ادعا کرد که این داور چهارم بارها به او توهین کرده و سرمربی پرتغالی را تمسخر کرده است.

1857490

گاتزتا دلو اسپورت اعلام کرد دادستان کمیته انضباطی فوتبال ایتالیا در بررسی‌هایش این داور را مقصر دانسته و محکوم کرده است. در گزارش کمیته انضباطی چنین آمده است: "داور چهارم دیدار رم و کرمونزه رفتاری نامناسب، آزاردهنده و حتی توهین‌آمیز مقابل سرمربی رم داشته و کلماتی که به کار برده بسیار توهین‌آمیز بوده است. او به این ترتیب اصول درستی و ادب که اساس رفتار ورزشی را تشکیل می‌دهند نقض کرده است. از این گذشته او از مواد قانون انضباطی فدراسیون فوتبال تخطی کرده که مقرر می‌دارد وابستگان فدراسیون باید رفتاری شفاف، صحیح و مودبانه داشته باشند تا تصویر فدراسیون فوتبال خدشه‌دار نشود."

1857492

مارکو سرا با وجود شکایت مورینیو و باشگاه رم به فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی تا زمان مشخص شدن نتیجه بررسی‌ها به قضاوت در فوتبال این کشور بازگشته بود. با انتشار این گزارش پرونده او حالا به دادگاه کیفری فدرال ایتالیا ارسال شده است و آن دادگاه درباره مجازات این داور تصمیم‌گیری خواهد کرد.

1857493

دیدگاه‌ها