کد خبر : 1923577 | 06 اردیبهشت 1402 ساعت 23:33 | 13.1K بازدید | 6 دیدگاه

سیو‌های رمزدیل و فاجعه‌ای که اتفاق نیفتاد (عکس)

آرون رمزدیل، دروازه‌بان آرسنال، برای جبران اشتباه بزرگ بازی با ساوتهمپتون مصمم است تا امشب مقابل ستاره‌های سیتی تا حد توان ایستادگی کند.

سیو‌های رمزدیل و فاجعه‌ای که اتفاق نیفتاد (عکس)

به گزارش ورزش سه، سیتی و آرسنال امشب در حالی در چارچوب هفته سی و دوم لیگ برتر به مصاف هم رفته‌اند که توپچی‌ها با سه تساوی متوالی شانس قهرمانی دوباره به شاگردان پپ گواردیولا بخشیده‌اند. نیمه اول این دیدار در حالی با برتری 2-0 میزبان به پایان رسید که درخشش آرون رمزدیل باعث جلوگیری از سنگین‌تر شدن باخت شاگردان میکل آرتتا شد.

دروازه‌بان آرسنال در ثانیه 30 بازی هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون اشتباهی فاحش داشت که به گل اول تیم حریف منجر شد. او برای جبران اشتباه هفته گذشته با فرمی ایده‌آل مقابل سیتی قرار گرفت و چند سیو خوب در همان نیمه اول داشت.

در شروع بازی یک ارسال خطرناک از جک گریلیش فاصله‌ای تا به گل رساندن مهاجمان سیتی نداشت اما رمزدیل به زیبایی توپ را قطع کرد تا البته در ادامه با کمک داور این موقعیت برای آرسنال به خیر بگذرد.

1857553

او با جایگیری‌های خوب خود در طول 45 دقیقه چند توپ را هم در موقعیت‌های تک به تک به راحتی در اختیار گرفت و یکی دیگر از سیوهای نجات بخش او در دقیقه 40 بود.

ایلکای گوندوغان با یک حرکت پا به توپ زیبا وارد محوطه جریمه آرسنال شد و یک پاس به بیرون داد. ارلینگ هالند این پاس را با ضربه‌ای دقیق به گوشه دروازه فرستاد اما رمزدیل به زیبایی آن را مهار کرد و بلافاصله با پا مانع از به گل رسیدن بازیکنان سیتی در ریباند شد.

ویدئو: 298948
ویدئو: 298952

با وجود این نمایش خوب از دروازه‌بان آرسنال، این تیم دو گل در نیمه اول از سیتی دریافت کرد و حالا باید دید رمزدیل در نیمه اول تا چه اندازه می‌تواند مقابل تیم بی‌رحم پپ مقاومت کند.

دیدگاه‌ها